پائولا بارکر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پائولا بارکر، (به انگلیسی: Paula Barker)، یک سیاستمدار اهل بریتانیا است.

پائولا بارکر
پرتره رسمی سال ۲۰۱۹
عضو پارلمان لیورپول وورتری
لیورپول وی‌ وچری: منطقه انتخاباتی بریتانیا
آغاز به کار
۱۲ دیسمبر ۲۰۱۹
پس ازلوسیانا برگر
اکثریت۲۷,۰۸۵ (۶۲.۴ درصد)
اطلاعات شخصی
زاده۹ مه ۱۹۷۲ (۵۱ سال)
لیورپول - انگلستان انگلستان
حزب سیاسیحزب کارگر

پائولا بارکر قبل از انتخابش، نماینده منطقه ای یونیسون شمال غرب و همچنین رهبر شعبه دولت محلی خود در هالتون، چشایر بود.

زندگی نامه و تحصیل[ویرایش]

پائولا بارکر در بیمارستان عمومی سفتون در وی وچری لیورپول به دنیا آمد. پدرش مبتلا به سرطان بود و دو هفته قبل از تولدش، درگذشت و مادرش او را به عنوان یک پدر بزرگ کرد. پائولا بارکر در دانشکده دخترانه هالی لاج، در وست دربی لیورپول تحصیل کرد.

آغاز کار[ویرایش]

پائولا بارکر تقریباً ۳۰ سال در دولت محلی استخدام شد. او در نهایت برای ارتقاء از شورای شهر لیورپول به شورای شهر نازلی نقل مکان کرد تا در خدمات مشتری کار کند، جایی که حدود چهار سال را در آنجا گذراند. در حدود سال ۲۰۰۱، او به شورای شهر هالتون پیوست، جایی که به تدریج در اتحادیه کارگری یونیسون فعال تر شد. او نقش‌های مختلفی را در شعبه محلی خود داشت، قبل از اینکه منشی شعبه شود و سپس در پنج سال گذشته قبل از انتخابش به پارلمان، او نماینده منطقه شمال غرب برای یونیسون در بلندپایه‌ترین مقام رسمی اتحادیه بود. در این نقش، او دائماً از حقوق کارگران که بیش از ۲۰۰۰۰۰ عضو بودند، دفاع می‌ کرد.

زندگی سیاسی[ویرایش]

پائولا بارکر برای نامزدی حزب کارگر لیورپول وی‌ وچری، توسط اتحادیه‌ها و سازمان مومنتوم حمایت شد. او در انتخابات سراسری بریتانیا ۲۰۱۹ انتخاب شد و ۳۱۳۱۰ رای (72.2 درصد آرا) با کاهش ۳۴۰۷ رأی (7.3 درصد) به دست آورد.

پائولا بارکر اولین سخنرانی خود را در ۴ فوریه ۲۰۲۰ انجام داد و یکی از اولین نمایندگان مجلس انتخابات عمومی ۲۰۱۹، توانست این کار را انجام دهد. در آن سخنرانی، او تنوع غنی در حوزه انتخابیه وی‌ وچری لیورپول را تشریح کرد، در حالی که به وزیر مسکن، جوامع و دولت محلی نیز اشاره کرد که این نمایندگان محلی هستند که می دانند چه چیزی برای حوزه انتخابیه آنها بهترین است.

در آن سخنرانی، پائولا بارکر از دولت خواسته است تا اصلاحات معناداری را در بازار مراقبت اجتماعی اعمال کند. او همچنین از لایحه صورت حساب اعضای خصوصی ارائه شده توسط مایک امسبری، نماینده حزب کارگر برای ویور ویل، در مورد تغییرات پیشنهادی در قانون مربوط به لباس فرم مدارس حمایت کرد.

پائولا بارکر بین مه ۲۰۲۰ و ژوئیه ۲۰۲۱ به عنوان یکی از اعضای کمیته منتخب عدالت خدمت کرد و در حال حاضر عضو کمیته منتخب امور داخلی است و در مارس ۲۰۲۲، جان هیلی وزیر دفاع، جان هیلی، مقام پی‌پی‌اس داد. او در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ به عنوان وزیر بخش ارتقاء سطح، مسکن و جوامع منصوب شد. در ترمیم کابینه بریتانیا سال ۲۰۲۳، او به عنوان وزیر در سایه تفویض اختیار و مناطق انگلیسی منصوب شد.

پائولا بارکر در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۳، از سمت خود استعفا داد تا به پیشنهاد اس‌ان‌بی رای دهد.

منابع[ویرایش]

¹. https://www.liverpoolecho.co.uk/all-about/paula-barker. Liverpool Echo.

². https://hansard.parliament.uk/Commons/2020-02-25/debates/0C0B54E5-848E-4FB8-9824-0C9CB2557D5E/SocialCare?highlight=paula%20barker#contribution-EBDDF506-F38C-45E3-B036-28803FA5B085. hansard.parliament.uk. Retrieved 11 June 2020.

³. https://committees.parliament.uk/committee/102/justice-committee/membership/former/?page=4. UK Parliament. Uk Parliament. Retrieved 25 February 2022.

پیوند به بیرون[ویرایش]

پائولا بارکر در اینستاگرام

پارلمان بریتانیا
پیشین:
Luciana Berger
عضو مجلس (بریتانیا) for Liverpool Wavertree
انتخابات سراسری بریتانیا (۲۰۱۹)–present
در حال تصدی