ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Glühlampe explodiert.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


لحظه انفجار و از هم گسیختگی یک لامپ روشن[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۲ ساعت ۱۰:۱۰:۳۲ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

لحظه انفجار و از هم گسیختگی یک لامپ روشن
دلیل
کیفیت عالی، شکار لحظه‌ها و دانشنامه‌ای
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده‌است
لامپ
رده نگاره برگزیده
پدیدآورنده (ها)
User:Ritchyblack
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
نسخه اصلی را دیدم و بسیار زیبا تر از نسخه کنونی است، رای من مخالف نیست اما با جناب صادقی موافق هستم، در ضمن قوانین انبار برای برگزیدگی با اینجا تفاوت دارد p0lyzoarium بحث ‏۱۵ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)[پاسخ]

در پاسخ به کاربران محترم و عزیز p0lyzoarium و ناصر صادقی به عرض برسانم، طی نص و متن قوانین ذکر شده در ویکی‌پدیای فارسی که در زیر و همچنین اینجا [۲] آمده است، این نگاره هیچ مشکلی از لحاظ قوانین ویکی فارسی ندارد:
عاری از دستکاری دیجیتالی بی مورد باشد.

  • دستکاری دیجیتالی نگاره‌ بشرطی قابل قبول است که محدود بوده و جهت برطرف سازی ایرادات نگاره‌ انجام شده باشد، و نیز بطور مطلوبی انجام شده باشد، طوری که مضمون عکس تغییر نکرده باشد و نیرنگ و فریبی در کار نباشد.
  • دستکاری‌های قابل قبول عبارتند از: چیدن (cropping)، اصلاح منظره (perspective correction)، برطرف کردن لکه‌ها (sharpening/blurring)، و تصحیح نور و رنگ.
  • اگر دست کاری قابل ملاحظه تری در میان باشد، باید در توضیح نگاره‌ آورده و بازگو شود.
  • هرگونه دست کاریی که باعث مشتبه کردن و یا تغییر موضوع نگاره‌ شده باشد غیر قابل قبول است.

ماهان Inbox ‏۱۵ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۴۵ (UTC)

در ضمن سیاست‌ها ما مگر نمی‌گویند که به قول خودتان «تصویر عاری از دستکاری دیجیتالی بی‌مورد باشد.» واقعا سوال اصلی من این است که دقیقا آن «مورد» کذایی کجاست؟ آیا نسخه ویرایش نشده مشکل جدی دارد؟(جواب سوال دوم وضوحا خیر است) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)[پاسخ]

برگزیده شد

پرونده:Glühlampe explodiert.jpg
Kasir بحث ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)
[پاسخ]