ویکی‌پدیا:ویکی دوستدار یادمان‌ها ۲۰۱۷ ایران/جوایز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جوایز

تمام عکس‌هایی که در مسابقه شرکت می‌کنند توسط هیئت داوران بررسی شده و ده عکس از بین تمام عکس‌های بارگذاری‌شده به عنوان ده عکس برتر انتخاب می‌شوند. به کاربرانی که این عکس‌ها را بارگذاری کرده‌اند یک لوح تقدیر، تی‌شرت طراحی‌شده برای این مسابقه، و کوپن به مبلغ ۳۰هزار تومان برای چاپ عکس در وب‌سایت عکس‌پرینت (این جایزه با حمایت وب‌سایت عکس‌پرینت میسر گردیده است) داده‌خواهدشد. اگر کاربری مایل به فرستادن نشانی پستی خود به تیم برگزارکننده نباشد، لوح تقدیر به صورت الکترونیکی برای کاربر فرستاده خواهد شد. اگر نشانی ایمیل در اختیار تیم برگزارکننده قرارداده نشود، متأسفانه امکان فرستادن جایزه وجود نخواهد داشت.

ده عکس برتری که توسط هیئت داوری محلی انتخاب می‌شوند در آبان‌ماه ۱۳۹۶ و توسط تیم محلی به تیم جهانی فرستاده خواهند شد. تیم جهانی با در نظر گرفتن سه معیار تکنیک عکاسی، تازگی نوع نگاه و میزان کاربرد عکس‌ها برای ویکی‌پدیا، در آذرماه ۱۳۹۶ پانزده عکس برنده در سطح جهان را معرفی خواهد کرد.

تمام برندگان مسابقه در سطح جهانی یک تی‌شرت مسابقه، سنجاق سینه، عکس‌برگردان با لوگوی مسابقه، و لوح دریافت خواهند کرد. به جز این جوایز، ده نفر اول در سطح جهانی جوایز دیگری نیز دریافت خواهند کرد که جزئیات آن‌ها در ذیل آمده‌است:

نفر اول: دوربین عکاسی کانون به همراه لنز (Canon DSLR EOS 5D Mark IV plus Canon EF 50mm f/1.2L USM lens) به همراه پرینت عکس برنده با امضای آقای پلاسیدو دومینگو، رئیس اروپانوسترا

نفر دوم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۱۵۰۰ یورو

نفر سوم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۱۲۰۰ یورو

نفر چهارم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۱۰۰۰ یورو

نفر پنجم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۸۰۰ یورو

نفر ششم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۵۰۰ یورو

نفر هفتم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۴۰۰ یورو

نفر هشتم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۳۰۰ یورو

نفر نهم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۲۰۰ یورو

نفر دهم: جایزهٔ غیر نقدی تا سقف ۱۰۰ یورو

اطلاعات بیشتر در مورد جوایز جهانی در وب‌سایت مسابقه در سطح جهانی قابل دسترسی هستند.