ویکی‌پدیا:مشارکت برگزیده ماه/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
این صفحه به بایگانی نامزدی‌های صفحهٰ مشارکت برگزیده ماه اختصاص دارد.

Raamin[ویرایش]

  • بخاطر مشارکتهای خستگی ناپذیرش در اولین ماه‌های حضورش در ویکی‌پدیای فارسی، مقابله با خرابکاریها در طول ایام نوروز که با غیبت بسیاری از ما همراه بود و همچنین زدن برچسبهای مناسب برای تعداد بسیاری از مقالات و تصاویر در ویکی‌پدیای فارسی.
  • به نظر من رکورد پیشرفت رامین در ویکی‌پدیای فارسی به این زودی‌ها شکسته نخواهد شد.
  • حسام 18:35, ۱۱ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)

نظرات

رای‌ها

به‌آفرید[ویرایش]

  • بخاطر تنظیم کد ویرایشگر بهداد اسفهبد برای ویکی‌پدیای فارسی.
  • توضیح کوتاه در مورد مشارکت مورد نظر: با افزودن این کد به صفحهٔ monobook.js امکان فارسی‌نویسی بر طبق استانداردها بدون توجه به تنظیمات صفحه‌کلید ممکن می‌شود. این مساله به حل بسیاری از مشکلات ویکی‌پدیای فارسی که در زمینهٔ نویسه‌های غیراستاندارد بوجود می‌آیند کمک می‌کند و بنظر من شایستهٔ نشان اولین دورهٔ انتخاب مشارکت برگزیدهٔ ماه هست.
  • شروین افشار 23:47, ۱۱ مارس ۲۰۰۶ (UTC)

نظرات

  • از نظر لطف دوستان سخت سپاسگزارم. ولی راستش را بخواهید من کار مهمی نکردم. اگر کمی جاوااسکریپتم بهتر بود (یعنی اگر بلد بودم!) کار یک دقیقه بود. زحمت اصلی را کاربر:روزبه و دیگران (از جمله بهداد اسفهبد) کشیده‌اند. من تنها کاری که کردم کد آنها را به ویکی وصل کردم. من پیشنهاد می‌کنم این نشان افتخار به کاربر:روزبه داده شود.به‌آفرید 00:04, ۱۲ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
اختیار دارید. این نشان بدلیل خلاقیت شما و اهمیتی که برای ویکی قائلید شایستهٔ شماست. اهمیت کد بهداد و فعالیت‌های فراوان روزبه در مورد بومی‌سازی که اصلاً جای بحث ندارد و بر همگان روشن است. منتها این که به فکر انتقال کد افتادید، وقت گذاشتید و فرانسه یاد گرفتید (; و بالاخره موفق شدید جای تقدیر دارد. --شروین افشار 00:18, ۱۲ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
من هم موافقم فکر بسیار خوبی بوده و مهمتر از آن همت پیاده‌سازی آن. ابزار بسیار خوبی خواهد بود اما در مورد اعمال کلی آن در ویکی‌پدیای فارسی بحث دارم که اگر دوستان همچین قصدی دارند در قهوه‌خانه در مورد آن صحبت کنیم. موفق باشی. راستی قضیهٔ فرانسه چی بود؟D: حسام 13:07, ۲۵ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
من خود به‌شخصه از اعمال کلی آن صرف نظر کرده‌ام. تا نظر دوستان چه باشد. فقط به هرکسی که صفحه‌کلیدش ایراد داشته باشد آن را معرفی می‌کنم. همچنان همانقدر جاوااسکریپت می‌دانم که فرانسه! (چون دو کلمهٔ جدید هم فرانسه یاد گرفتم).به‌آفرید 20:54, ۲۹ مارس ۲۰۰۶ (UTC)

رای‌ها

  1. علی پارسا Aliparsa 23:57, ۱۱ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
  2. کاوه ب الگو:جلالی/۱۶ مارس ۱۳۸۴ (۱۶-۰۳-۲۰۰۶)، 03:29
  3. محمود 03:55, ۱۶ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
  4. سجاد 11:07, ۲۵ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
  5. حسام 13:07, ۲۵ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
  6. رضا محمدی 20:46, ۲۹ مارس ۲۰۰۶ (UTC)
  7. --ماني 22:05, ۶ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)

تشکر از دوستان[ویرایش]

از همهٔ دوستان ممنونم. شروین عزیز نشان را در صفحهٔ کاربری من افزودند.به‌آفرید 00:16, ۶ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)

Sa.vakilian[ویرایش]

نظرات

سلام. با تشکر از لطف شروین، راه اندازی پروژه اسلام به همراه چند پروژه دیگر کار محمود بود. به نظر من محمود لااقل به اندازه من فعال بوده.--سید ۰۷:۵۵, ۱۸ مه ۲۰۰۶ (UTC)
پس از محمود هم تشکری لازم است. مهدی ب ۱۳۸۵ (۱۸-۰۵-۲۰۰۶)، ۰۸:۵۱
بله. اشتباه از من بود. مجدداً بررسی کردم و شایسته دیدم که محمود نیز به عنوان نامزد مشارکت برگزیدهٔ ماه مطرح شود. ممنون از یادآوری. --شروین افشار ۱۱:۱۵, ۱۸ مه ۲۰۰۶ (UTC)

رای‌ها

  1. حسام ۰۷:۵۷, ۱۸ مه ۲۰۰۶ (UTC)
  2. مهدی ب ۱۳۸۵ (۱۸-۰۵-۲۰۰۶)، ۰۸:۵۱
  3. --ماني ۰۸:۵۷, ۱۸ مه ۲۰۰۶ (UTC)
  4. --وحید ظهیری ۱۵:۳۸, ۱۱ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

Bidabadi[ویرایش]

نظرات

رای‌ها

  1. مهدی ب ۱۳۸۵ (۱۸-۰۵-۲۰۰۶)، ۱۱:۱۹
  2. حسام ۱۴:۵۷, ۱۸ مه ۲۰۰۶ (UTC)
  3. سیدب ۱۳۸۵ (۱۸-۰۵-۲۰۰۶)
  4. --ماني ۱۵:۳۸, ۱۸ مه ۲۰۰۶ (UTC)
  5. --وحید ظهیری ۱۵:۳۹, ۱۱ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

من به جای خود و آقا محمود - که در مرخصی طولانی مدتی به سر می برد- از همه دوستان تشکر می کنم.--سید ۱۳:۳۰, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

جناب[ویرایش]

  • بخاطر درایت در مورد مسئله فرج و ترجمه تصویر:AlatZanane.jpg به فارسی.
  • این تصویر و مقاله بسیار بحث انگیز بود که با درایت کاربر موضوع اتمام پیدا کرد.
  • آفرين ۱۴:۳۸, ۱۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

نظرات

  • با اینکه کارهای جناب همیشه شایسته تقدیر است، اما به نظرم این مقاله را نمی‌توانمشارکت برگزیده ماه نامید. وحید ظهیری ۱۶:۵۶, ۱۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)
  • من کلاً با این صفحه لوس مخالفم. اگر می‌خواهید از کسی تشکر کنید خودتان بروید به او نشان بدهید. دیگر این رای‌گیری‌ها چیست؟ اگر می‌خواهید تومار امضا پرکنید، زیر همان نشان هم می‌توانید این امضاها را ردیف کنید. برای این آقای جناب هم می توانید نشان درایت در مورد مسئله فرج بدهید (من هم پایش را امضا میکنم). فقط می‌ماند انتخاب تصویر آن نشان افتخار (باید مواظب باشیم به عرف فارسی‌زبانان برنخورد و احساساتشان جریحه دار نشود). Nocensor2 ۱۷:۱۹, ۱۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)
  • ضمن تقدیر از آقای جناب برای مورد بالا، به نظر من برای نامزد کردن یک کاربر به عنوان مشارکت برگزیده ماه لازم است بیش از یک مورد عملکرد مطلوب وجود داشته باشد.--سید ۱۸:۰۵, ۱۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)
  • می شه شخص یا جمعی را که بیشترین تلاش را برای طراحی صفحه اول جدید داشته اند، نیز معرفی کرد.--سید ۱۶:۰۸, ۱۴ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

میتونید من را هم معرفی کنید چون فعالیت شایانی در خواندن ویکی داشتم --شهباز ۱۶:۲۸, ۱۴ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

پس من چی؟ Nocensor2 ۱۶:۳۸, ۱۴ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

رای‌ها

  1. آفرين ۱۴:۳۸, ۱۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

نامزدهای تیر ۱۳۸۵[ویرایش]

ماني[ویرایش]

  • بخاطر الگو:محله‌های تهران.
  • این الگو می‌تواند الگویی بسیار مهم باشد. در اینترنت اطلاعات کافی و درست در مورد محلات و گذرهای تهران وجود ندارد و مانی از دیرباز به این مسئله توجه داشته است (نک. لاله‌زار و حسن‌آباد). این الگو خود می‌تواند آغازگر پروژه‌ای باشد که هر کس در مورد محلهٔ خودش در تهران (و حتی شهرهای دیگر) مقالاتی بسازد. از ایجاد این الگوی خوب ممنونم.
  • شروین افشار ۱۳:۲۷, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

نظرات

از آنجا که تیر ماه تازه دیروز آغاز شده است بهتر نیست مانی را به عنوان کاربر نمونه خرداد نامزد کنیم.--سید ۰۶:۰۲, ۲۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

همچنین به خاطر کوشش های فراوان مانی در ایجاد زیرساخت ها و محافظت از آنها وی را شایسته این عنوان می دانم.--سید ۰۳:۵۱, ۳ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)

این همه فکر خوبی است. حالا نظرات و رای‌ها را ببینیم. بعد می‌توان آن را برای خرداد ماه اعمال کرد. --شروین افشار ۰۸:۰۳, ۲۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

رای‌ها

‍‍حسام ۱۶:۴۴, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

وحید ظهیری ۲۰:۱۰, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

Shirkhan ۰۸:۰۷, ۲۳ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

سید , ۲3 ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

میثم ۰۴:۰۷, ۳ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)

MehranVB talk | cont


از همه دوستان بخاطر این نشان افتخار نهایت سپاسگزاری را دارم.

شادی دوستان. --ماني ۱۹:۲۱, ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)

مانی[ویرایش]

  • بخاطر الگوی پیکرهای آسمانی
  • این الگو می‌تواند بسیار مفید باشد. کمبود اطلاعات کافی در مبحث نجوم از ضعف‌های ویکی پدیا فارسی نسبت به زبان‌های دیگری مانندانگلیسی و آلمانی است که انشاالله بعد از کامل شدن این الگو توسط ویکی پدیا نویسان عزیز مقادیر زیادی از آن ضعف‌ها رفع خواهد شد. از مانی عزیز به خاطر طرح این الگو متشکریم.
  • سهراب ب.م ۱۲:۲۲, ۲۶ اوت ۲۰۰۶ (UTC)

نظرات

از کمبودهای دیگر ویکی‌پدیای فارسی نبود مقالات کافی در مورد هری‌پاتر است!!--میثم ۱۸:۴۰, ۲۶ اوت ۲۰۰۶ (UTC)

میثم عزیز دقیقا به همین خاطر است که من دیروز الگوی هری پاتر را ایجاد کردم. در ضمن اگر به صفحه کاربری من سری بزنی متوجه فعالیت مستمر من در مورد هری پاتر خواهی شد! سهراب ب.م ۲۰:۳۰, ۲۶ اوت ۲۰۰۶ (UTC)


رای‌ها

کاربر:kaveh[ویرایش]

  • بخاطر الگوی {{روی نقشه}}
  • الگوی برای نمایش شهرها روی نقشهٔ ایران است. برای نمونه به جزیره کیش نگاه کنید. کار کاوه شایسته تقدیر است.
  • وحید ظهیری ۰۷:۴۶, ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۶ (UTC)
رای‌ها
  1. شروین افشار ۱۰:۲۰, ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۶ (UTC)
  2. --ماني ۱۰:۳۳, ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۶ (UTC)
  3. حسام ۱۲:۳۷, ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۶ (UTC)
نظرات

هر چند این پروژه مدت هاست که تعطیل شده است، اما من امروز در حین کارگاه ویکی‌نویسی کشف کردم که کاربر:Akalanaki در آبان ماه سال قبل ویرایش های بسیار خوبی در صفحات نام راهنما و ویکی پدیا انجام داده است [۱]، که درخور تقدیر است. جسارتا نشانی را به ایشان دادم. شامیدوارم کسی از من نرنجیده باشد. امیدوارم این کار من سبب گردد این پروژه دوباره به راه بیفتد.--سید ۱۵:۵۱، ۱۷ مه ۲۰۰۷ (UTC)