ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات هیئت نظارت/دوره هشتم/فرجام خواهی در مورد پرونده شکایت Mhhossein از مهرنگار

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فرجام خواهی در مورد پرونده شکایت Mhhossein از مهرنگار[ویرایش]

وضعیت:    انجام نشد

  • شاکی:
Mhhossein (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)
  • شاکی علیه:
مهرنگار (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)

اظهارات شاکی[ویرایش]

  • بنده به نتیجه این پرونده که توسط ناظران دوره هفتم بررسی شد، اعتراض دارم. قویا معتقدم که ladsgroup صلاحیت نظر دادن در این شکایت را نداشته است و برای این ادعا، دلایلی دارم. تاریخچه برخورد این کاربر با بنده نوعی خصومت را نشان میدهد. این برخورد محدود به ویکی فا نبوده و به محیطهای ویکی پدیای انگلیسی و محیط OTRS هم کشیده شده است. اگر ناظران دوره هشتم صلاح بدانند، بنده حاضرم این موارد را مو به مو ارایه بدهم. در دوره هفتم به اعتراض بنده نسبت به نظر این کاربر، حداقل در ظاهر و در محیط پرونده، ترتیب اثر داده نشد.
  • هم چنین معتقدم ایشان اصلا پرونده را بدرستی بررسی نکرده اند، مثلا در توضیحات خود نوشته اند: "[Mhhossein] عملا با پینگ کردن چند مدیر روند صحیح حل اختلاف را دور زده‌است" غافل از این که پینگ کردن شش مدیر توسط من و مهرنگار، به پیشنهاد خود مهرنگار بوده است! هم چنین در ادامه به گونه ای اغراق آمیز مینویسد (به زعم من اتهام میزند) که "تعداد مدیرانی که وی با وی درگیری داشته‌اند بسیار بالاست،" اما نمیگوید منظورشان از "تعداد بسیار بالا" کدام مدیران و کدام درگیری است.
  • مورد آخر اینکه، لطفا مجددا مساله نقض وپ:درگیر توسط مهرنگار نیز مدنظر قرار داده شود. قبلا هم بیان شد که مهرنگار در مناقشه‌ای دخالت کرده است که خود بخشی از آن بوده است. این پرونده قبل از این که بررسی یکی از ناظران تمام شود بسته شد! --Mhhossein (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)[پاسخ]

آگاه‌سازی شاکی‌علیه[ویرایش]

شاکی علیه مطلع شده است. --Mhhossein (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۰۹ (UTC)[پاسخ]

اظهارات شاکی‌علیه[ویرایش]

شاکی‌علیه مختار است در این قسمت اظهار نظر اولیه کند. اظهارات او می‌تواند در دفاع از خود یا شکایت متقابل از طرف مقابل یا حتی در خطاب به ناظران باشد. توجه شود که «اظهار نظر اولیه» متفاوت از پاسخ‌دهی به پرسش‌های ناظران در مرحلهٔ رسیدگی به پرونده است.

حل اختلاف[ویرایش]

لطفاً شواهدی که نشان دهد مراحل ویکی‌پدیا:حل اختلاف اجرا شده‌اند را با ذکر پیوند تفاوت نشان بدهید. توجه کنید هیئت می‌تواند بررسی پرونده را به دلیل طی نشدن روال حل اختلاف رد کند و از کاربران بخواهد ابتدا روال حل اختلاف (نظیر گفتگوی مستقیم و درخواست نظر سوم) را طی کنند.


رد پرونده توسط ناظران[ویرایش]

  • پیش فرض در هیئت نظارت قبول تمام پرونده‌ها می‌باشد. هیئت می‌تواند یک پرونده را رد کند اگر و تنها اگر دست کم بیش از دو سوم اعضای هیئت در صفحهٔ پرونده آن را قابل بررسی ندانند. در این حالت اعضای یاد شده باید توضیح بدهند که چرا پرونده قابل بررسی توسط هیئت نیست.
  • ناظران یک هفته (از زمان ایجاد پرونده) فرصت دارند پرونده را رد کنند وگرنه پرونده خودکار وارد مرحله بررسی خواهد شد.
  • ناظرین محترم @Sunfyre،‏ Sahehco،‏ KOLI و Behzad39:
  • لطفا در رابطه با رد یا پذیرش این پرونده اعلام نظر نمایید. با سپاس. In fact ‏۵ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۰:۴۶ (UTC)[پاسخ]
  • با کسب اجازه از دوستان و همکاران گرامی، بنده از بررسی این پرونده کناره گیری می کنم و از عضو علی البدل اول @MOSIOR: درخواست می کنم در بررسی این پرونده شرکت کنند. اما کماکان به وظایف سخنگویی عمل می کنم. با احترام و سپاس. In fact ‏۶ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)[پاسخ]

بررسی پرونده[ویرایش]

نتیجه پرونده[ویرایش]

هیئت نظارت موظف است که حداکثر تا یک ماه پس از شروع بررسی پرونده، نتیجه نهایی را اعلام کند.

  • با توجه به انصراف دو ناظر اصلی (In fact و Sunfyre)، از ناظران علی‌البدل در این پرونده استفاده شد.
  • اعضای هیئت نظارت با ذکر دلایل مطروحه، این پرونده را قابل بررسی نمی‌دانند و درنتیجه پرونده مختومه اعلام می‌شود. In fact ‏۷ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۵:۲۲ (UTC)[پاسخ]
  • ناظران مشارکت‌کننده:
Behzad39 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)
Alpineer (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)
MOSIOR (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)
Sahehco (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)
KOLI (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)