نه خدا، نه ارباب

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Misterarian (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۴ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.

نه خدا، نه استاد
کارگردانی شده توسط تری گرین
نوشته شده توسط تری گرین
تولید شده توسط تری گرین
بازیگران دیوید استراتایرن



سام ویتور



ری وایز



ادواردو بالرینی



الساندرو ماریو
فیلمبرداری پل سانچز
ویرایش شده توسط سوزی المیگر ACE
آهنگساز نونو مالو
تولید



شرکت
استراتا پروداکشن
توزیع شده توسط مونتری مدیا
تاریخ انتشار
اکتبر 7, 2012 ; 9 سال پیش (07-10-2012) کشور ایالات متحده
زبان انگلیسی

نه خدا، نه ارباب (به انگلیسی: No God, No Master) یک فیلم هیجان انگیز جنایی مستقل محصول ۲۰۱۲ آمریکا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی تری گرین است.[۱] در این فیلم دیوید استراتایرن، ری وایز، سم ویتر، الساندرو ماریو و ادواردو بالرینی بازی می‌کنند. نه خدا، نه ارباب در میلواکی، ویسکانسین فیلمبرداری شد. این داستان شامل ارجاعاتی به قتل‌عام لودلو در سال ۱۹۱۴ و همچنین تصاویری از محاکمه ساکو و وانستی و بمب‌گذاری وال استریت ۱۹۲۰ است.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم میلواکی ۲۰۱۲ به نمایش درآمد.[۲]

داستان

هنگامی که در تابستان ۱۹۱۹ مجموعه ای از بمب‌ها بر روی درب خانه‌های سیاستمداران و بازرگانان برجسته ظاهر می‌شود، مأمور اداره تحقیقات ایالات متحده ویلیام فلین (Strathairn) وظیفه یافتن مسئولین را بر عهده می‌گیرد. او در تحقیقات یک نقشه آنارشیستی را آشکار می‌کند. این فیلم که بر اساس رویدادهای واقعی آن دوره است، زمینه را برای درامی با شباهت‌هایی با جنگ معاصر علیه تروریسم و نقشی که دولت برای شکست آن ایفا می‌کند، به تصویر می‌کشد.[۳]

عوامل

تولید

توسعه

این فیلم توسط تری گرین کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی است.

فیلمبرداری

نه خدا، نه ارباب در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۹ طی ۲۴ روز در ۴۲ مکان مختلف، از جمله ویلا تراس، غرفه پارک ساحلی جنوبی، تالار شهر و آبجوسازی قدیمی پابست فیلمبرداری شد.[۴]

انتشار

در اکتبر ۲۰۱۳، مونتری مدیا حق انتشار ایالات متحده را برای اکران فیلم در ایالات متحده و انتشار در کانادا در مارس ۲۰۱۴ خریداری کرد.[۳]

جشنواره‌ها

فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم استونی بروک ۲۰۱۲ انتخاب شد.[۵]

نمرات

تا تاریخ سپتامبر ۲۰۲۰ نمره ۷۳ درصدر در راتن تومیتوز بر اثاث ۱۵ نقد.[۶]

منابع

  1. Scheck, Frank. "No God, No Master: Film Review". Hollywood Reporter. Retrieved 3 September 2020.
  2. ""No God No Master," at the Milwaukee Film Festival". Urban Milwaukee. Retrieved 4 June 2020.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ "Monterey Media Acquires Three Films, Including Works Starring Gerard Depardieu and Harvey Keitel". indiewire.com. 17 October 2013. Retrieved 24 October 2013. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «indiewire.com» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  4. "Filmed in Milwaukee, 'No God, No Master' finally comes home". jsonline.com. 5 October 2012. Retrieved 24 October 2013.
  5. "Stony Brook Film Festival OPENING NIGHT". Stony Brook Film Festival. StonyBrookFilmFestival.com. Retrieved 24 October 2013.
  6. "No God, No Master". Rotten Tomatoes. Retrieved 16 September 2020.

پیوند به بیرون