پرش به محتوا

بحث ویکی‌پدیا:نظرخواهی/سرشناسی سفیران: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
 
Telluride (بحث | مشارکت‌ها)
(۳ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
== پیشنهاد حذف یک مورد و اضافه نمودن مورد جدید ==
== پیشنهاد حذف یک مورد و اضافه نمودن مورد جدید ==
درود احتراماً پیشنهادها عالی اما اندکی بوی جانب دارانه و مخالف دارد با اجازه لید آن را اصلاح کردم. اما به نظرم دو تای اولی بسیار شبیه هستند و می‌توان اولی را حذف نمود و سومی نیز با توضیح آن نقش منفی القا می‌نماید که البته اگر نظر شخصاً را بخواهم اعلام نمایم معتقدم سفرا در کشورهای پیشرفته به استناد عملکرد سیاسی آنها مثلاً عضویت در حزب و خدمات انجام شده یا حتی نمایندگی سابق پارلمان یا انتخاب می‌شوند در کشورهای پیشرفته با نظام قدیمی مثل انگلستان که حتی در قوانین حقوقی و جزایی تابع [[کامن لا]] است انتخاب سفرا بر پایه شخصیت سیاسی یا مدال و است اما در ایران بهتر است صحبتی نکنم! شاید بد نباشد یک پارامتر به شکل بومی اضافه نماییم که مثلاً سفرای ایران در کشورهای [[گروه هشت]] یا [[کشورهای توسعه‌یافته]] یا n کشور پر جمعیت جهان یا کشورهای عضو شورای امنیت و و برعکس مشمول سرشناسی هستند. شاید تکرار مکرر باشد اما عرض کردم بنده با سرشناسی تعریف شده و منتهی به وپ:معس هیچ مشکلی ندارم اما تعریف سفیر در مقام رئیس نمایندگی و پاسخگویی و یک کشور در کشور یا ساختار بین‌المللی در حد استاندار مهم به نظر می‌رسد اگر نیز در آن حذف الگوی حذف سریع عرض کردم سفیر سرشناس است زیرا برداشتم از رهنمود سرشناسی دیپلماتیک آن بوده که هنگامی یک دیپلمات می‌تواند سرشناس باشد پس سفیر به عنوان رئیس دیپلمات‌ها سرشناس است و همواره منابع از تقدیم استوار نامه تا احضار به دلایل سیاسی به اریکه قدرت جهت پاسخگویی را پوشش می‌دهند. با مهر [[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' {{درشت|<sup>ک</sup>}}</span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۳ (UTC)

:{{پینگ|shahnamk}}جناب شهنام عزیز از همکاری و مشارکت شما صمیمانه سپاسگزارم.
درود احتراما پیشنهاد ها عالی اما به شکلی جانب دارانه و مخالف است لید آن را اصلاح کردم. اما به نظرم دو تای اولی بسیار شبیه هستند و میتوان اولی را حذف نمود و سومی نیز با توضیح آن نقش منفی القا مینماید که البته اگر نظر شخصا را بخواهم اعلام نمایم معتقدم سفرا در کشور های پیشرفته به استناد عملکرد سیاسی آنها مثلا عضویت در حزب و خدمات انجام شده و یا حتی نمایندگی سابق پارلمان و یا ... انتخاب میشوند در کشورهای پیشرفته با نظام قدیمی مثل انگلستان که حتی در قوانین حقوقی و جزایی تابع [[کامن لا]] است انتخاب سفرا بر پایه شخصیت سیاسی و یا مدال و ... است اما در ایران بهتر است صحبتی نکنم! شاید بد نباشد یک پارامتر به شکل بومی اضافه نماییم که مثلا سفرای ایران در کشورهای [[گروه هشت]] و یا [[کشورهای توسعه‌یافته]] و یا n کشور پر جمعیت جهان و یا کشورهای عضو شورای امنیت و ..... و برعکس مشمول سرشناسی هستند. شاید تکرار مکرر باشد اما عرض کردم بنده با سرشناسی تعریف شده و منتهی به وپ:معس هیچ مشکلی ندارم اما تعریف سفیر در مقام رئیس نمایندگی و پاسخگویی و ... یک کشور در کشور و یا ساختار بین المللی در حد استاندار مهم به نظر میرسد اگر نیز در آن حذف الگوی حذف سریع عرض کردم سفیر سرشناس است زیرا برداشتم از رهنمود سرشناسی دیپلماتیک آن بوده که هنگامی یک دیپلمات میتواند سرشناس باشد پس سفیر به عنوان رئیس دیپلمات‌ها سرشناس است و همواره منابع از تقدیم استوار نامه تا ... احضار به دلایل سیاسی به اریکه قدرت جهت پاسخگویی را پوشش می‌دهند . با مهر [[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۳ (UTC)
:
:خواهش دارم دوستان گرامی جناب [[ کاربر:Jeeputer]] نیز جناب [[کاربر:Telluride]] هم نظر مشورتی‌شان را بفرمایند تا در نهایت پس از اجماع حداقلی بر سر نسخه پیش‌نویس آن را برای تامین حداکثری [[وپ:اجماع]] به نظرخواهی بگذاریم.
:
:با احترام و دوستی [[کاربر:Dayhimak|<font size="3" face="IranNastaliq">'''دیهیم'''</font>]] ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۰ (UTC)
::سلام به نظرم پیشنهادها خوب هستند و هرچه تعدادشان کمتر باشد هنگام نظرخواهی اصلی برای کاربران قابل پیگیری‌تر خواهد بود. در نتیجه فکر می‌کنم همین‌ها می‌تواند به نظرخواهی اصلی فرستاده شود تا کاربران بر سر یکی از آن‌ها به اجماع برسند. [[کاربر:Telluride|<font face="Georgia" size="3" style="color:navy">'''Telluride'''</font>]] [[بحث کاربر:telluride|<font face="tahoma" size="1" style="color: grey">(بحث)</font>]] ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۲

پیشنهاد حذف یک مورد و اضافه نمودن مورد جدید

درود احتراماً پیشنهادها عالی اما اندکی بوی جانب دارانه و مخالف دارد با اجازه لید آن را اصلاح کردم. اما به نظرم دو تای اولی بسیار شبیه هستند و می‌توان اولی را حذف نمود و سومی نیز با توضیح آن نقش منفی القا می‌نماید که البته اگر نظر شخصاً را بخواهم اعلام نمایم معتقدم سفرا در کشورهای پیشرفته به استناد عملکرد سیاسی آنها مثلاً عضویت در حزب و خدمات انجام شده یا حتی نمایندگی سابق پارلمان یا … انتخاب می‌شوند در کشورهای پیشرفته با نظام قدیمی مثل انگلستان که حتی در قوانین حقوقی و جزایی تابع کامن لا است انتخاب سفرا بر پایه شخصیت سیاسی یا مدال و … است اما در ایران بهتر است صحبتی نکنم! شاید بد نباشد یک پارامتر به شکل بومی اضافه نماییم که مثلاً سفرای ایران در کشورهای گروه هشت یا کشورهای توسعه‌یافته یا n کشور پر جمعیت جهان یا کشورهای عضو شورای امنیت و … و برعکس مشمول سرشناسی هستند. شاید تکرار مکرر باشد اما عرض کردم بنده با سرشناسی تعریف شده و منتهی به وپ:معس هیچ مشکلی ندارم اما تعریف سفیر در مقام رئیس نمایندگی و پاسخگویی و … یک کشور در کشور یا ساختار بین‌المللی در حد استاندار مهم به نظر می‌رسد اگر نیز در آن حذف الگوی حذف سریع عرض کردم سفیر سرشناس است زیرا برداشتم از رهنمود سرشناسی دیپلماتیک آن بوده که هنگامی یک دیپلمات می‌تواند سرشناس باشد پس سفیر به عنوان رئیس دیپلمات‌ها سرشناس است و همواره منابع از تقدیم استوار نامه تا … احضار به دلایل سیاسی به اریکه قدرت جهت پاسخگویی را پوشش می‌دهند. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۳ (UTC)پاسخ

@Shahnamk: جناب شهنام عزیز از همکاری و مشارکت شما صمیمانه سپاسگزارم.
خواهش دارم دوستان گرامی جناب کاربر:Jeeputer نیز جناب کاربر:Telluride هم نظر مشورتی‌شان را بفرمایند تا در نهایت پس از اجماع حداقلی بر سر نسخه پیش‌نویس آن را برای تامین حداکثری وپ:اجماع به نظرخواهی بگذاریم.
با احترام و دوستی دیهیم ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۰ (UTC)پاسخ
سلام به نظرم پیشنهادها خوب هستند و هرچه تعدادشان کمتر باشد هنگام نظرخواهی اصلی برای کاربران قابل پیگیری‌تر خواهد بود. در نتیجه فکر می‌کنم همین‌ها می‌تواند به نظرخواهی اصلی فرستاده شود تا کاربران بر سر یکی از آن‌ها به اجماع برسند. Telluride (بحث) ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۲ (UTC)پاسخ