بحث کاربر:Abadpours: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Abadpours در مبحث بنده جعل منبع نکردم
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۲۳: خط ۲۳:
</div>
</div>
[[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۳۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۰۸ (UTC)
[[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۳۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۰۸ (UTC)

== بنده جعل منبع نکردم ==

همه مطالب از ویکی انگلیسی و با منابع داده شده و شما هم با توجه به صفحه کاربری خود مشخص هست که جهت گیری دارید
اجازه بدهید مدیران تصمیم بگیرند
من چندان به کار با ویکی پدیا آشنا نیستم اما مطمئنا یاد میگیرم و مدیران را فرا میخوانم
https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:Modern_Sciences
این درست نیست که شما ترکها را وحشی قلمداد کنید که خاچکارهای نخجوان را تخریب کردند و در مورد کارهای دولت ارمنستان چیزی ننویسید [[کاربر:Abadpours|Abadpours]] ([[بحث کاربر:Abadpours#top|بحث]]) ‏۳۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۳۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۳۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۳۸


رفع خطای ویرایشی

ربات:سلام دوست عزیز خطای ویرایشی زیر در اثر بی‌دقتی، رخ داده است:

  • خطا و روش رفع مشکل: پیوندی که دارای fa.wikipedia.org یا fa.m.wikipedia.org هست را از مقاله بزدائید. ویکی‌پدیای فارسی منبع معتبر نیست و نباید به صفحات آن ارجاع داد؛ اگر قصد دارید به سایر مقالات پیوند دهید از پیوند داخلی استفاده کنید.
  1. این ویرایش در مقالهٔ یاسمین اعتماد امینی نادرست یا ناقص است.
    • موقعیت خطا در محدودهٔ: fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C_%28%D8%AF%D9%88%D9%85%29%23%D8%AE%D8%A7
    • گزارش خطا در چک‌ویکی

لطفاً نسبت به رفع خطا اقدام نمائید؛ در صورتی که به اشتباه مخاطب قرار گرفتید لطفاً در اصلاح مشکل مذکور به ویکی‌پدیای فارسی کمک کنید. باتشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۰۶ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

MSes T / C ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۴۶ (UTC)پاسخ

آخرین هشدار خرابکاری

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

MSes T / C ‏۳۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۰۸ (UTC)پاسخ

بنده جعل منبع نکردم

همه مطالب از ویکی انگلیسی و با منابع داده شده و شما هم با توجه به صفحه کاربری خود مشخص هست که جهت گیری دارید اجازه بدهید مدیران تصمیم بگیرند من چندان به کار با ویکی پدیا آشنا نیستم اما مطمئنا یاد میگیرم و مدیران را فرا میخوانم https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:Modern_Sciences این درست نیست که شما ترکها را وحشی قلمداد کنید که خاچکارهای نخجوان را تخریب کردند و در مورد کارهای دولت ارمنستان چیزی ننویسید Abadpours (بحث) ‏۳۰ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۳۸ (UTC)پاسخ