پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:بررسی حذف: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mjtanha (بحث | مشارکت‌ها)
Nimaganji62 (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۴۷: خط ۴۷:
تقاضا دارم این مورد توسط سایر مدیران بررسی شود و دلیل ذکر شده توسط ویکی‌بد/[[کاربر:Mardetanha]] که میفرمایند "کاربران تازه بعد از دو ماه فعالیت حق ایجاد مقاله در خصوص اشخاص دارند" در کدام یک از مرامنامه های ویکیپدیا ( [[ویکی‌پدیا:پنج بنیاد]] و [[ویکی‌پدیا:فهرست سیاست‌ها]] ) که طور واضح یک دانشنامه آزاد با حق دسترسی آزاد به اطلاعات برای همگان است دیده شده است.{{سرخط}}
تقاضا دارم این مورد توسط سایر مدیران بررسی شود و دلیل ذکر شده توسط ویکی‌بد/[[کاربر:Mardetanha]] که میفرمایند "کاربران تازه بعد از دو ماه فعالیت حق ایجاد مقاله در خصوص اشخاص دارند" در کدام یک از مرامنامه های ویکیپدیا ( [[ویکی‌پدیا:پنج بنیاد]] و [[ویکی‌پدیا:فهرست سیاست‌ها]] ) که طور واضح یک دانشنامه آزاد با حق دسترسی آزاد به اطلاعات برای همگان است دیده شده است.{{سرخط}}
با تقدیم احترام{{سرخط}}
با تقدیم احترام{{سرخط}}

== پیگیری حذف مقاله توسط یکی از مدیران ==
درود{{سرخط}}
بیش از 4 سال است که مقاله [[شهره قمر]] توسط بنده ویرایش می شد به لحاظ معرفی منابع و صحت فعالیت های ایشان، اما در یک اتفاق بسیار نادر و بعد از گذشت بیش از 4 سال از عمر مقاله و انجام بیش از 800 ویرایش توسط یکی از مدیران پیشنهاد به حذف گذاشته شد و بعد از اعلام نظرات موافق و مخالف دیگر مدیران نسبت به پایداری مقاله به ناگهان مقاله حذف شد. به همین منظور درخواست بررسی دارم--[[کاربر:Nimaganji62|Nimaganji62]] ([[بحث کاربر:Nimaganji62|بحث]]) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۳

درخواست بررسی حذف سید عبدالحمید ضیایی

اعتراض به حدف

یکی از مدیران با نام کاربری modern_sciences تمامی فعالیت های بنده در ویرایش و ایجاد 4 مقاله را بارها و بارها حذف کرده اند. لطفا راهنمایی بفرمایید.

اعتراض به حدف صفحه شرکت ایرفو

گروه کارخانجات ایرفو بیش از 50 سال است که در ایران فعالیت می کند و در زمینه ایجاد پکیج چدنی، ساخت دیگ چدنی، قطعات فولادی و ساخت پکیج چگالشی در ایران جز اولین ها بوده است. کاربری به نام TheKourosh به صرف اینکه مطلبی در اینترنت مشاهده نکرده صفحه را حذف کرده است. در صورتی که این شرکت تازه وارد ارائه محتوا در فضای مجازی شده است. و آیا برای معرفی این شرکت در ویکی پدیا لازم است تا اساسنامه و لوح های تقدیر این شرکت پیوست شود؟

اعتراض به حدف مطالب سالارکتاب

کاربر ویکی بودم (Salari97) و مقاله‌نویس. مقالاتم را در پایگاه سالارکتاب (salarketab) منتشر می‌کنم. حدود 60 مقاله را در ویکی ویرایش کردم و به مقالات خودم ارجاع دادم. یکی از کاربران ویکی ( ARASH PT ) همه مطالب من را حذف کرده و سایت را در لیست سیاه قرار داده است. بررسی کنید کدام یکی از مطالب من نامناسب بوده است و آیا ارجاع به مقالات را می‌توانیم تبلیغات بنامیم.

حذف مقاله «محمد محمدیان» بعد از ۲ سال از تاریخ ایجاد!!!

درود به شما دوستان گرامی٫ این مقاله را بنده ایجاد کرده بودم که حدود ۲ سال از تاریخ ایجاد آن میگذشت و دارای بیش از ۲۵ منبع موثق است که چند روز پیش مطلع شدم برچسب سیاست حذف خورده! و تا حدی که وقت داشتم به صورت مرحله به مرحله سعی به گسترش آن داشتم و دارم که امروز به ناگهان بدون هیچ توضیح منطقی و اصولی و حتی بدون نظر دیگران حذف شد و از این بابت واقعا ناراحتم چون برای اساس اصول بود و نه مقاله کذب لطفا این مقاله را برگردانید و اجازه دهید سایر منابع اضافه شود و مقاله گسترش پیدا کند و بعد از بررسی و نظر چند نفر اگر حذف شد بنده هیچ شکایتی ندارم٬ با سپاس از مطالعه شما٬ مانا باشید. WorldCinema (بحث) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۰۹ (UTC)[پاسخ]

مقاله در سال‌های متعدد ایجاد شده و همیشه حذف شده. ۸۶ و ۹۶ و ۹۷ الان هم دلیلی برای ماندن ندارد. در زیر صفحه کاربری مقاله را بسازید و تکمیل کنید تا ببینم شرایطش چطور است Mardetanha (بحث) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۱۴ (UTC)[پاسخ]

این دو مورد رو متاسفانه نتوانستم از این صفحه حذف کنم و در واقع قبل از ویرایش من اینجا بود.


پیگیری حذف مقاله توسط یکی از مدیران

درود بر شما
در ایجاد صفحه عباس صادقی زرینی (عین صفحه قبل از پاک شدن از تاریخچه گوگل) به عنوان شاعر طنزپرداز قبل از هر چیز ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان با دقت فراوان در نگارش صفحه ذکر شده مورد نظر قرار گرفت.
همچنین از غلو نمودن و اضافه گویی پرهیز شد و همچنین از منابع و ارجاعات متعدد (حدود 27 مورد) اشامل خبرگزاری ها ، نقل قول دیگران ، پیج ایشان در سایر پایگاه های اطلاعاتی و همچنین لینک کتاب های چاپ شده در حال فروش و غیره استفاده شد.
در ادامه با توجه به تازه بودن مقاله نظر خواهی برای حذف آن توسط کاربر:Arellaa در جریان افتاد که چندین نفر از جمله کاربر:Mahdi_Mousavi رای بر ویکی‌پدیا:سرشناسی (افراد) شخص داده و به لینک های مورد اشاره در متن مقاله اشاره نمودند.
در ادامه به ناگاه این صفحه توسط ویکی‌بد/کاربر:Mardetanha حذف شده و در رده محافظت نیز قرار گرفته است.
در صفحه بحث این مدیر ویکیپدیا علت را چویا شدم. تنها دلیلی که برای من آوردند این بود که کاربر:shojaee82 به عنوان کاربر تازه کار اجازه ایجاد صفحه را نداشته و باید 2 ماه صبر نماییم.

در تشریح و توضیح دلایل ایجاد این مقاله مجدد عرض میکنم:

مگر یکی از معیارهای سرشناسی در رشته ی ادبیات ساختن ژانری جدید در وادی پر پیچ و خم ادبیات نیست . جایی که بزرگان زیادی سخن گفته اند ؛ ژانر جدیدی یعنی باز کردن پنجره ای دیگر برای گفتن سخنی تازه.
صادقی چهار پنجره تازه بر اتاق بسته رباعی باز کرد که قبل از او کسی به این حوزه وارد نشده بود یا کتابی اختصاصی چاپ نکرده بود؛

  • در کتاب ضد انتزار که با زبان طنز انتظار بی حرکت و در جازده را به انتزار (زار زدن) تبدیل کرد.
  • در کتاب چگونه شمر شویم به یکی از قدیمی ترین مسائل آئینی یعنی عاشورا و هیت ها که نمود بیرونی آن است پرداخت و هر چند هزینه زیادی برای او داشت اما جرات و جسارت سرودن را به دیگران هم داد که بتوان مداحان بی اخلاص و هیئت های ماکتی و سینه زنان کاغذی را از آسمان به زمین کشید و اشک های تمساح های ریاکار را در بیاورد.
  • در کتاب بازار رضا به مقوله زیارت های ظاهری و دینداری های مصنوعی حمله ور شد و در کتاب «کلمات موجی و جنگ تحمیلی »زبان قربانیان جنگ شد و شعر دفاع مقدس را از قداست انداخت تا بتوان آن را به عنوان سوژه و موضوع پژوهش دید تا آسیب های روحی و روانی جنگ را با چشم سر دید!

و همه اینها را با معیارهای شعر جهان مدرن که جزیی نگری و عینت گرایی و دغدغه های اجتماعی ست انجام داد.

اصرار مکرر که این دلیل قانع کننده ای نیست برای اینکه مقاله ای رد شود تنها با عدم حسن نیت به این منتهی شد که صفحه جشنواره سراسری طنز مکتوب که ایجاد نموده بودم هم توسط ویکی‌بد/کاربر:Mardetanha در مرحله نظرخواهی برای حذف قرار بگیرد.
تقاضا دارم این مورد توسط سایر مدیران بررسی شود و دلیل ذکر شده توسط ویکی‌بد/کاربر:Mardetanha که میفرمایند "کاربران تازه بعد از دو ماه فعالیت حق ایجاد مقاله در خصوص اشخاص دارند" در کدام یک از مرامنامه های ویکیپدیا ( ویکی‌پدیا:پنج بنیاد و ویکی‌پدیا:فهرست سیاست‌ها ) که طور واضح یک دانشنامه آزاد با حق دسترسی آزاد به اطلاعات برای همگان است دیده شده است.
با تقدیم احترام

پیگیری حذف مقاله توسط یکی از مدیران

درود
بیش از 4 سال است که مقاله شهره قمر توسط بنده ویرایش می شد به لحاظ معرفی منابع و صحت فعالیت های ایشان، اما در یک اتفاق بسیار نادر و بعد از گذشت بیش از 4 سال از عمر مقاله و انجام بیش از 800 ویرایش توسط یکی از مدیران پیشنهاد به حذف گذاشته شد و بعد از اعلام نظرات موافق و مخالف دیگر مدیران نسبت به پایداری مقاله به ناگهان مقاله حذف شد. به همین منظور درخواست بررسی دارم--Nimaganji62 (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۳ (UTC)[پاسخ]