پرش به محتوا

هنوز زنده است ۲

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هنوز زنده است ۲
کارگردانلری کوئن
تهیه‌کنندهلری کوئن
نویسندهلری کوئن
موسیقیبرنارد هرمن
لوری جانسون
فیلم‌بردارفنتون همیلتون
تدوین‌گرکرتیس برچ
لوئیس جی فریدمن
کارول اوبلات
توزیع‌کنندهبرادران وارنر
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۰ مه ۱۹۷۸ (۱۹۷۸-05-۱۰)
مدت زمان
۹۱ دقیقه
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
فروش گیشه۱٫۵ میلیون دلار (فروش آمریکا و کانادا)[۱]

هنوز زنده است ۲ (انگلیسی: It's Alive II) یک فیلم ترسناک و علمی-تخیلی آمریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی لری کوئن است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم هنوز زنده است محصول سال ۱۹۷۴ می‌باشد. در این فیلم فردریک فورست، کاتلین لوید، جان پی. رایان، جان مارلی، اندرو داگن و ادی کنستانتین به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم توسط برادران وارنر در ۱۰ می ۱۹۷۸ منتشر شد.[۲] به دنبال آن یک دنباله در سال ۱۹۸۷ یعنی هنوز زنده است ۳: جزیره زنده‌ها ساخته شد.

داستان[ویرایش]

فرانک دیویس، که هنوز از مرگ فرزندش و نقشی که در آن بازی کرد، به خود می‌پیچد، شانس خود را می‌بیند که با کمک به سایر والدین برای فرزندان جهش یافته، این تاوان را جبران کند. او سعی می‌کند به والدینی که به زودی فرزندشان به دنیا می‌آیند کمک کند، جودی و یوجین اسکات را در مورد توطئه قتل نوزادشان و سایر بچه‌های جهش یافته متولد نشده که در سراسر کشور متولد می‌شوند، هشدار دهد. زمانی که جودی در شرف زایمان است، وقتی با مالوری و نیروی قوی پلیس در بیمارستان روبرو می‌شوند، متقاعد می‌شوند. او قبل از زایمان توسط فرانک از زایشگاه نجات می‌یابد. نوزاد در کامیونی که مخصوص این منظور ساخته شده به دنیا می‌آید. آنها از افرادی که به دنبال آنها می‌روند فرار می‌کنند و …

بازخوردها[ویرایش]

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز این فیلم بر اساس ۱۵ نقد، با میانگین امتیاز ۴٫۹ از ۱۰، دارای ۵۳٪ محبوبیت است.[۳]

منابع[ویرایش]

  1. "Big Rental Films of 1978". Variety: 17, 50. January 3, 1979.
  2. Canby, Vincent (May 10, 1978). "Movie Review - It's Alive 2 (1978) - Screen: 'It Lives Again': 3 Monster-Babies". The New York Times. p. C21. Archived from the original on July 25, 2015. Retrieved April 22, 2015.
  3. "It Lives Again (1978)". Rotten Tomatoes. Retrieved October 28, 2018.

پیوند به بیرون[ویرایش]