همه چیزهای خوب

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
همه چیزهای خوب
پوستر اکران
کارگرداناندرو جرکی
تهیه‌کننده
نویسندهمارک اسمرلینگ
بازیگران
موسیقیراب سیمونسن
فیلم‌بردارمایکل سرسین
تدوین‌گرشلبی سیگل
توزیع‌کنندهمگنولیا پیکچرز
تاریخ‌های انتشار
  • ۳ دسامبر ۲۰۱۰ (۲۰۱۰-12-۰۳)
مدت زمان
۱۰۰ دقیقه
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم$۶۰ میلیون دلار
فروش گیشه$۶۴۴٬۵۳۵ هزار دلار[۱]

همهٔ چیزهای خوب (به انگلیسی: All Good Things) نام فیلمی‌است در ژانر معمایی، جنایی و رمانتیک، به کارگردانی اندرو جرکی محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا. فیلمنامهٔ آن را مارکس هینچی نگاشته‌است. رایان گاسلینگ و کیرستن دانست در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان فیلم برپایهٔ اتهامات جنایی به رابرت درست -که از خانوادهٔ ثروتمند و معروفی بود- پرداخته شده‌است.[۲][۳]

داستان[ویرایش]

در دههٔ ۱۹۷۰، دیوید مارکس (با بازی رایان گاسلینگ) فرزند یک سرمایه‌دار نامدار با دختری به نام کیتی مک‌کارتی (کیرستن دانست) آشنا می‌شود و این دو با هم به ورمونت می‌روند؛ ولی بعداً با پادرمیانی پدر دیوید آنها به نیویورک نقل مکان می‌کنند و زندگی مرفهی را پی می‌گیرند. یه زودی کیتی به فکر بچه‌دار شدن می‌افتد و باردار هم می‌شود، ولی این اتفاق سبب تغییر رفتار دیوید شده و کیتی را مجبور به سقط جنین می‌کند. کیتی تازه با ابعاد ناراحتی روحی روانی دیوید که به علت خودکشی مادرش در کودکی روی داده را درک می‌کند و زندگی مشترک آنها رو به زوال می‌رود.

منابع[ویرایش]

  1. "All Good Things", Box Office Mojo
  2. John Horn (August 24, 2010). "All Good Things release and distributor". LA Times. Archived from the original on 29 August 2010. Retrieved August 24, 2010.
  3. "All Good Things release". Ioncinema. October 2010. Retrieved October 6, 2010.