همه چاقوهای قدیمی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
همه چاقوهای قدیمی
پوستر انتشار رسمی
کارگردانینوس متز پیدرسن
تهیه‌کننده
فیلمنامه‌نویسالن اشتاینهاور
بر پایههمه چاقوهای قدیمی
اثر اولن اشتاینهاور
بازیگران
موسیقی
فیلم‌بردارشارلوته بروس کرایستنسن
تدوین‌گر
  • مارک اکرزلی
  • پر سندهولت
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهآمازون استودیوز
تاریخ‌های انتشار
  • ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۴-۰۸) (ایالات متحده)
مدت زمان
۱۰۱ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی

همه چاقوهای قدیمی (به انگلیسی: All the Old Knives) یک فیلم دلهره‌آور جاسوسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ینوس متز پیدرسن و نویسندگی الن اشتاینهاور است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر اشتاینهاور در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. در این فیلم کریس پاین، تندی نیوتون، لارنس فیشبرن، جاناتان پرایس و دیوید داوسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همه چاقوهای قدیمی در ۸ آوریل ۲۰۲۲ توسط آمازون استودیوز در سینماهای محدود در سراسر ایالات متحده و به صورت دیجیتالی از طریق پرایم ویدئو منتشر شد.

داستان[ویرایش]

عاشقان سابق و جاسوس‌ها هنری و سلیا هنگام صرف شام با هم ملاقات می‌کنند تا خاطرات زندگی مشترک خود را در ایستگاه وین بخاطر بسپارند. این گفتگو به هواپیماربای هواپیمای سلطنتی پرواز ۱۲۷ سلطنتی اردن منتهی می‌شود که با مرگ همه سرنشینان به پایان رسید. این شکست تا به امروز سیا را تحت تعقیب خود قرار داده و هنری در پی بستن کتاب مربوط به آن فصل تحقیرآمیز است. در یک شام مجلل مشخص می‌شود که یکی از آنها قرار نیست بعد از وعده غذایی زنده بماند.

بازیگران[ویرایش]

فیلمبرداری[ویرایش]

فیلمبرداری در دسامبر سال ۲۰۲۰ در لندن آغاز شده است.[۳] فیلمبرداری در ماه فوریه در لندن به پایان رسید و در ماه مارس به کالیفرنیا منتقل می‌شود.[۴] کارگردان فاش کرد که فیلمبرداری اصلی در اواسط ماه مارس به پایان رسیده است.[۵]

منابع[ویرایش]

  1. Kroll, Justin; Kroll, Justin (September 17, 2020). "Amazon Studios Lands Rights To Thriller 'All The Old Knives' Starring Chris Pine And Thandie Newton; 'ZeroZeroZero's Janus Metz Signs On To Direct".
  2. Donnelly, Matt; Donnelly, Matt (November 19, 2020). "Jonathan Pryce, Laurence Fishburne Join Chris Pine in Amazon's 'All the Old Knives' (EXCLUSIVE)".
  3. "Log into Facebook". Facebook. {{cite web}}: Cite uses generic title (help)
  4. Copitch, Josh (February 25, 2021). "An Amazon original film to be shot in Monterey, Carmel starting in March". KSBW.
  5. "Log into Facebook". Facebook. {{cite web}}: Cite uses generic title (help)

پیوند به بیرون[ویرایش]