نیکیتا چنداک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
نیکیتا چندک ماهشواری
Nikita Chandak Maheshwari
دارای عنوان نمایش زیبایی
میس نپال ۲۰۱۷
زادهٔ۵ سپتامبر ۱۹۹۵ ‏(۲۸ سال)
اورلباری، منطقه مورنگ، نپال
دانشگاهمؤسسه فناوری مد جی‌دی، بنگلور، هند
قد۱٫۶۸ متر (۵ فوت ۶ اینچ)
وزن۴۵ کیلوگرم
رنگ موقهوه‌ای تیره
رنگ چشمقهوه‌ای
عنوان(ها)میس نپال ۲۰۱۷
Major
مسابقه (ها)
میس نپال ۲۰۱۷
(برنده)
میس ورد ۲۰۱۷
(۴۰ نفر اول)
- برنده گروهی ۳ سربه سر - برنده
زیبایی هدفمند - ۱۰ نفر اول
مدل برتر - ۳۰ نفر اول
جایزه چندرسانه ای - دومین نفر
منتخب مردم
۱۰ نفر اول

نیکیتا چنداک (به انگلیسی: Nikita Chandak) (متولد ۱۹۹۵ سپتامبر ۵) (نپالی: निकिता चाण्डक्) مدل، بازیگر و صاحب عنوان مسابقه زیبایی در نپال است. وی عنوان میس ورد نپال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد.[۱][۲][۳] وی همچنین عناوین میس انتخاب عمومی و میس اعتماد به نفس را از آن خود کرد.[۴] او نماینده خانم نپال در میس ورد ۲۰۱۷ بود که در، سانیا، چین برگزار شد. چانداک با بازی در نقش اول زن در فیلم آینده سنگلو در سال ۲۰۲۰ وارد دنیای بازیگری شد.

اوایل زندگی[ویرایش]

نیکیتا چنداک اهل اورلباری، مورنگ است. وی در ۵ سپتامبر ۱۹۹۵ در آنیل و سوشما چنداک متولد شد. او از جامعه مرواری است، با فرهنگی غنی. او از کودکی درون‌گرا بود. در ایام مدرسه، او مطیع بود و از همه قوانین و مقرراتی که او را به یکی از دانش آموزان مورد علاقه معلمان خود تبدیل می‌کرد، پیروی می‌کرد.

تحصیلات[ویرایش]

چنداک تحصیلات خود را در مدرسه متوسطه شبانه‌روزی پاشوپاتی به پایان رساند. وی سپس برای تکمیل دبیرستان به مرکز آموزش ال کی سینگانیا، گوتان رفت.

وی همچنین دانشجوی ارتباطات مد در مؤسسه جی‌دی فناوری مد بنگالورو، هند است.[۵]

حرفه[ویرایش]

میس ورد نپال در سال ۲۰۱۶ آسمی شرستا در پست فیس بوک خود نوشت هنگامی که چانداک را در هفته مد TGIF دید هوش از سرش پریده‌است.[۵]

نمایش[ویرایش]

چانداک اولین عنوان خود را در ۲۰ سالگی به دست آورد، زمانی که در مسابقات میس ورد نپال ۲۰۱۷ برنده شد. در میس ورد ۲۰۱۷، او اولین میس نپال بود که در مسابقات بهترین مدل جایگاهی پیدا کرد. او در مسابقات بهترین مدل (Top Model) در لیست ۳۰ نفر برتر قرار گرفت. وی نایب قهرمان دوم جایزه چندرسانه‌ای شد. او در جایزه منتخب مردم در ۱۰ نفر برتر قرار گرفت. در پروژه زیبایی هدفمند در ۲۰ نفر برتر قرار گرفت. چالش رو در رو از گروه ۳ را به دست آورد که به او کمک کرد تا در ۴۰ نفر برتر قرار گیرد.

اولین بازیگر[ویرایش]

چانداک کار بازیگری خود را با بازی در یک فیلم نپالی سانگلو "Sanglo" در کنار بیرج بهاتا که همچنین کارگردانی این فیلم را به عهده داشت، آغاز کرد. این فیلم در ۷ فوریه سال ۲۰۲۰ اکران شد.

پانویس[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "Nikita Chandak Biography". Lumbini Media.
  2. "Nikita Chandak Crowned Miss Nepal 2017". The Kathmandu Post. Retrieved 2 June 2017.
  3. https://thehimalayantimes.com/entertainment/nikita-chandak-crowned-miss-nepal-2017/
  4. "निकिता चन्दक भइन मिस नेपाल वर्ल्ड २०१७" SancharNepal.com. Retrieved 3 June 2017.
  5. ۵٫۰ ۵٫۱ "Nikita Chandak Biography- Miss Nepal World 2017". www.inheadline.com. 4 June 2017. Archived from the original on 14 August 2017. Retrieved 16 July 2017. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «INH» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
جوایز و دستاوردها
پیشین:
آسمی شرستا
(   نپال)
میس نپال ورد
۲۰۱۷
پسین:
شرینخالا خطیوادا