مشاور (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مشاور
ژانر
سازندهTony Basgallop
بر پایهٔThe Consultant
اثر Bentley Little
کارگردان
بازیگران
آهنگسازJeff Russo
کشور سازندهایالت متحده
زبان اصلیانگلیسی
شمار فصل‌ها۱
شمار قسمت‌ها۸
تولید
تهیه‌کننده‌های اجرایی
  • Tony Basgallop
  • Matt Shakman
  • Christoph Waltz
  • Steve Stark
  • Andrew Mittman
تهیه‌کنندهKai Dolbashian
فیلم‌برداری
تدوین‌گران
  • Wendy Hallam Martin
  • Dan Briceno
مدت۳۰–۳۶ دقیقه
تولیدکننده‌ها
پخش
شبکهٔ اصلیآمازون پرایم ویدئو
انتشار اولیه۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۲۰۲۳-02-۲۴)

مشاور (به انگلیسی: The Consultant) یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز آمریکایی است که توسط تونی باگالوپ بر اساس رمانی به همین نام نوشته بنتلی لیتل ساخته شده‌است و کریستوف والتز در نقش شخصیت اصلی آن (رگوس پاتوف) نقش‌آفرینی می‌کند و نات وولف، بریتانی اوگریدی و ایمی کاررو در نقش‌های فرعی هستند. داستان این سریال در خصوص کارمندان یک شرکت تولیدکننده بازیهای موبایلی را روایت می‌کند که مدیریت آن پس از مرگ بنیانگذار شرکت، توسط یک مشاور مرموز با بازی والتز انجام می‌شود.

«مشاور» در ‎۵ اسفند ۱۴۰۱ (۲۴ فوریه ۲۰۲۳) از آمازون پرایم ویدیو پخش شد و با بازخوردهای مثبت روبرو شد و منتقدان عملکرد والتز را تحسین کردند اما از فیلنامه انتقاد کردند.

فرضیه[ویرایش]

رگوس پاتوف، مشاور مرموز، پس از قتل مدیر عامل شرکت CompWare، تولیدکننده بازی‌های موبایلی وارد شرکت می‌گردد و ظاهراً شروع به اداره شرکت می‌کند.

عوامل تولید[ویرایش]

اصلی[ویرایش]

قسمت‌ها[ویرایش]

پخش[ویرایش]

در ‎۱۳ دی ۱۴۰۱ (۳ ژانویه ۲۰۲۳)، آمازون یک تیزر برای این سریال منتشر کرد که تاریخ انتشار آن را ‎۵ اسفند ۱۴۰۱(۲۴ فوریه ۲۰۲۳) تعیین کردند.[۱]

منابع[ویرایش]

  1. White, Peter (January 3, 2023). "Christoph Waltz Offers A Very Simple Service In 'The Consultant' As Amazon Debuts Teaser & Sets Premiere". Deadline. Retrieved January 3, 2023.

پیوند به بیرون[ویرایش]