مای مورنینگ جکت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مای مورنینگ جکت
My Morning Jacket
مای مورنینگ جکت در فستیوال موسیقی محلی نیوپورت در ۲۰۱۵
مای مورنینگ جکت در
فستیوال موسیقی محلی نیوپورت در ۲۰۱۵
اطلاعات پس‌زمینه
خاستگاهلوییویل، کنتاکی، ایالات متحده.
ژانر
سال‌های فعالیت۱۹۹۸ تاکنون
ناشر(ان)
همکاری‌های مرتبطوینتر دث کلاب[نیازمند منبع]
اعضا
اعضای پیشین
  • جانی کواید
  • دنی کش
  • جی. گلن
  • کریس گوتیگ
وبگاه

مای مورنینگ جکت گروه راک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۸ در لوئیزویل کنتاکی تشکل شد. این گروه در حال حاضر متشکل از خواننده/گیتاریست جیم جیمز، نوازنده بیس تام بلانکنشیپ، درامر پاتریک هالاهان، گیتاریست کارل برومل lو، و کیبورد بو کستر است.

صدا و فضاسازی گروه، ریشه در سبک های راک، کانتری و موسیقی تجربی تلفیق شده با سایکدلیک راک دارد. مای مورنینگ جکت به اجراهای زنده کم نقص خود مشهور است که به همین دلیل به بندی پرطرفدار، به خصوص از آغاز دهه 2000 تبدیل شده است.

این گروه برای اولین بار پس از انتشار اولین آلبوم خود آتش تنسی (۱۹۹۹) در اروپا به شهرت رسید. البوم بعدی آن‌ها [./Https://en.wikipedia.org/wiki/At_Dawn در سپیده دم (۲۰۰۱)] منجر به شهرت کشوری‌ آن ها، و پس از چندی منجر به تغییر در چیدمان اعضای گروه شد. پس از امضای قرار داد با ای‌تی‌او رکوردز گروه، دو آلبوم منتشر کرد، هنوز هم حرکت می‌کند (۲۰۰۳) و زی (۲۰۰۵) که آلبوم دومی شاهد تحول بزرگی بود. آلبوم بعدی گروه، خواسته‌های شیطان (۲۰۰۸) بود که بیشتر برای طرفداران و منتقدان را دو پارچه نموددر حالی که کورکوشیال Circuital) ۲۰۱۱)، ششمین آلبوم گروه پاسخ اندازه‌گیری شده‌ای را از طرفداران گرفت. پس از سال‌ها و بسیاری از پروژه‌های جانبی و تفریحی گروه هفتم آلبوم آبشار در سال ۲۰۱۵منتشر شد.

منابع[ویرایش]

[۱]

  1. https://en.wikipedia.org/wiki/My_Morning_Jacket