لیگ برتر فوتسال زنان ایران ۱۳۸۴

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
لیگ برتر فوتسال زنان ایران
فصل۱۳۸۴

لیگ برتر فوتسال زنان ایران ۱۳۸۴ اولین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان در ایران و بالاترین سطح لیگ فوتسال زنان در ایران است که در سال آذرماه ۱۳۸۴ آغاز و در ۲۱ اسفند ماه ۱۳۸۴ به پایان رسید. این مسابقات با شرکت ۷ تیم برگزار شد و هیچ تیمی در این دوره به دسته پایین تر سقوط نکرد.[۱] در این مسابقات تیم‌های دیهیم اهواز، پیکان تهران، نوآوران پیام نوشهر، راه‌آهن تهران، تجارتخانه جنوب هرمزگان و پارس بتون گرمسار شرکت داشتند.[۲] در گزارش روز ۹ اسفند ۱۳۸۴ روزنامه همشهری اشاره شده که در اين رقابت ها تيم راه آهن با كسب ۱۶ امتياز صدرنشين جدول شد و تيم هاي نوآوران نوشهر، ديهيم اهواز، پيكان تهران، تجارتخانه جنوب هرمزگان، پارس بتن گرمسار و ملوان جوان رشت به ترتيب رده هاي دوم تا هفتم را از آن خود كردند.[۳]

منابع[ویرایش]

  1. «شرکت بانوان فوتباليست درمرحله مقدماتي آسيا؛ نايب رئيس بانوان فدراسيون فوتبال: مسابقات منطقه‌اي فوتبال بانوان برگزار مي‌شود - ایسنا». web.archive.org. ۲۰۱۹-۰۶-۱۱. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۶-۱۱.
  2. «روزنامه اطلاعات» (PDF). web.archive.org. ۲۰۱۹-۰۷-۲۳. بایگانی‌شده از اصلی (PDF) در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۷-۲۳.
  3. «Hamshahri Newspaper». web.archive.org. ۲۰۱۹-۰۸-۲۴. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۴ اوت ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۸-۲۴.