لبه تاریکی (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
لبه تاریکی (مجموعه تلویزیونی)
کارگردانسعید سلطانی
بازیگراندانیال حکیمی
پژمان بازغی
محمدعلی کشاورز
رؤیا تیموریان
یکتا ناصر
مینا جعفرزاده
رضا خندان
آزیتا لاچینی
فرهاد بشارتی
امیر آتشانی
علیرضا جعفری
آرام جعفری
شقایق ناظری
کشور سازنده ایران
زبان اصلیفارسی
شمار قسمت‌ها۲۰
تولید
تهیه‌کنندهحسین پیرهادی و علی اکبر شاهمرادی
مدت۵۰ دقیقه
پخش
شبکهٔ اصلیشبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران

لبه تاریکی مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی حسین پیرهادی و علی اکبر شاهمرادی ساخته سال ۱۳۸۴ است که از شبکه دوم ایران پخش شده‌است.

داستان فیلم[ویرایش]

لبه تاریکی داستان مردی به نام ناصر را روایت می‌کند که به خاطر اعتیادش از محل کارش اخراج می‌شود و همین دلیلی می‌شود که به دوستان قدیمی اش روی بیاورد که در کار قاچاق مواد مخدر هستند. نادر رئیس این باند است که به ناصر پیشنهاد پخش مواد مخدر در سطح شهر می‌دهد، اما ناصر از آنجا که مجبور است این مواد را بین جوانان و نوجوانان پخش کند از این کار سر باز می‌زند. از سویی نادر دلباخته زهرا دختر ناصر است و با بهانه بیمار بودن همسرش به زهرا ابراز علاقه‌مندی می‌کند. زهرا اما نمی‌پذیرد و پس از گرفتار شدن پدرش به ناچار به پسرعمه خود «امیر» که یک افسر پلیس است رو می‌آورد. امیر نیز به زهرا علاقه دارد، اما بخاطر آنکه یک بار از او جواب منفی شنیده، درخواست خود را مطرح نمی‌کند. نادر تلاش می‌کند از طریق فریب دادن مریم، دوست زهرا به خواسته خود برسد اما…


بازیگران[ویرایش]

عوامل[ویرایش]

محصول: گروه فیلم و سریال شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران / ۱۳۸۳-۱۳۸۴

منابع[ویرایش]

  • «پخش سریال «لبه تاریکی» از شبکه آی‌فیلم». خبرگزاری خبرآنلاین. یکشنبه 22 مرداد 1396. دریافت‌شده در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۷. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)

«سریال لبه تاریکی_قسمت اول» https://www.telewebion.com/episode/1665799

پیوند به بیرون[ویرایش]