لالالا (ترانه)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«لالالا»
تک Y2K and bbno$
تاریخ پخش۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-06-۰۷)
تاریخ ضبط2019
ژانرموسیقی هیپ هاپ
زمان۲:۴۰
ناشرکلمبیا رکوردز
ترانه‌نویس(ها)
تهیه‌کننده(ها)Y2K
Y2K
«Pouch»
(2019)
«لالالا»
(۲۰۱۹)
«Fast (Remix)»
(2019)
گاه‌نگاری bbno$
Cheesy
(۲۰۱۹)
لالالا
(۲۰۱۹)
پسر بد
(۲۰۱۹)
گاه‌نگاری Enrique Iglesias
«Después Que Te Perdí»
(۲۰۱۹)
«لالالا»
(۲۰۱۹)
«Fútbol y Rumba»
(۲۰۲۰)
گاه‌نگاری Carly Rae Jepsen
OMG
(۲۰۱۹)
لالالا
(۲۰۱۹)
Let's Be Friends
(۲۰۲۰)
موزیک ویدئو
"Lalala" در یوتیوب

" لالالا " (به انگلیسی: Lalala) آهنگی از تهیه‌کننده آمریکایی Y2K و رپر کانادایی bbno $ است که به صورت تک آهنگ در ۷ ژوئن ۲۰۱۹ توسط کلمبیا رکوردز منتشر شد. موزیک ویدیو آن نیز در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۱۹ منتشر گردید.[۱]

این آهنگ در پلتفرم اشتراک ویدیو تیک‌تاک به دلیل تیتر آن: "آیا من واقعاً فقط آن ملودی را فراموش کردم؟" بسیار دیده شد.[۲]

زمینه[ویرایش]

برای تبلیغ آهنگ، Y2K و bbno $ روایتی جعلی دربارهٔ نحوه آشنایی‌شان و تولید آهنگ ساخته و آن را به وبلاگهایی از جمله لیریکال لیموناد ارسال کردند. نسخه ریمیکس آهنگ با حضور خواننده اسپانیایی، انریکه ایگلسیاس و خواننده کانادایی، کارلی ری جپسن، در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.[۳] این آهنگ با کلید D Minor و با سرعت 130 BPM پخش می‌شود.

استقبال انتقادی[ویرایش]

کارل لامار از بیلبورد آهنگ را «آهنگی سرگرم کننده» خواند.[۳]

موزیک ویدیو[ویرایش]

ویدیوی رسمی این آهنگ در کانال Y2K در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۱۹، در یوتیوب منتشر شد. این ویدئو متشکل از یک استودیوی فیلمبرداری برای یک برنامه آموزشی کودکان است که به وسایل متنوع مزین شده‌است. در ادامه ویدئو، هر دو هنرمند با استفاده از اشیا مختلف موجود، مانند تئاتر عروسکی، کاغذ دیواری‌های مختلف، فضاهای استودیویی و یک کره زمین برای نشان دادن مکان‌ها، آهنگ را ادامه می‌دهند.

منابع[ویرایش]

  1. موزیک ویدئو for Lalala در یوتیوب
  2. Leight, Elias (2019-07-24). "How Y2k and bbno$ Turned 'Lalala' Into a Hit, One Tinder Match at a Time". Rolling Stone (به انگلیسی). Retrieved 2020-04-26.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ Lamarre, Carl (July 3, 2019). "Emerging Hip-Hop/R&B: Megan Thee Stallion, Y2K and Bbno$ Make Chart Moves". Billboard. Retrieved July 9, 2019. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «Emerging» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).