فلوریدا پروجکت

مختصات: ۲۹°۵۸′۵۵″ شمالی ۹۰°۰۱′۵۸″ غربی / ۲۹٫۹۸۱۹۴°شمالی ۹۰٫۰۳۲۷۸°غربی / 29.98194; -90.03278
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فلوریدا پروجکت
محله نیواورلئان
مختصات: ۲۹°۵۸′۵۵″ شمالی ۹۰°۰۱′۵۸″ غربی / ۲۹٫۹۸۱۹۴°شمالی ۹۰٫۰۳۲۷۸°غربی / 29.98194; -90.03278
کشورایالات متحده
ایالتلوئیزیانا
شهرنیواورلئان
منطقه برنامه‌ریزی شدهمنطقه۷, منطقه بای‌واتر
مساحت
 • کل۰٫۲ کیلومتر مربع (۰٫۰۹ مایل مربع)
 • خشکی۰٫۲ کیلومتر مربع (۰٫۰۹ مایل مربع)
 • آب۰٫۰ کیلومتر مربع (۰٫۰۰ مایل مربع)
بلندی
۰ متر (۰ پا)
جمعیت
 (۲۰۰۰)
 • کل۱۶۰۴
 • تراکم۶۹۰۰/کیلومتر مربع (۱۸۰۰۰/مایل مربع)
منطقه زمانییوتی‌سی -۶ (منطقه زمانی مرکزی)
 • تابستانی (DST)یوتی‌سی -۵ (منطقه زمانی مرکزی)
پیش‌شماره(های) تلفن۵۰۴

فلوریدا پروجکت (به انگلیسی: Florida Projects) یک منطقهٔ مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در نیواورلئان واقع شده‌است.[۱] فلوریدا پروجکت ۱٬۶۰۴ نفر جمعیت دارد و ۰٫۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌است. یک ناحیه فرعی از ناحیه منطقه بای‌واتر است، مرزهای آن که توسط کمیسیون برنامه‌ریزی شهر مشخص شده‌است عبارتند از: بلوار فلوریدا در شمال؛ خیابان مازانت در شرق، خیابان دورجنویس شمالی در جنوب، و کنگره، قانون و خیابانهای گالیر در غرب.

در واقع این منطقه برای سفیدپوستان ساخته شده بود، طبقه‌بندی نشده بود و در دهه ۱۹۷۰ به‌طور چشمگیری سیاه‌پوستان ساکن شدند. در دهه ۱۹۹۰ منطقه بسیار خشونت‌آمیزی بود. فلوریدا پروجکت و دیزایر پروجکت یکی از خطرناک‌ترین مناطق برای توسعه مسکن در کشور بود. در ۱۹۹۴، ۲۶نفر در فلوریدا پروجکت کشته شدند.[۲][۳] این خیابان در خیابان فلوریدا و در مقابل دیزایر پروجکت قرار دارد. هنگام سیل در طوفان کاترینا به این منطقه به شدت سیلاب گرفت و متعاقباً ویران شد.

منطقه جغرافیایی[ویرایش]

فلوریدا پروجکت در مختصات (۲۹ ° ۵۸–۵۵ ″ N 90 ° ۰۱′۵۸ ″ W [3]) واقع شده‌است و ارتفاع آن تا سطح دریا صفر است.[۴] براساس اداره سرشماری ایالات متحده، مساحت این منطقه ۰/۰۹ مایل مربع (۰/۲ کیلومتر مربع) است. و عمده مساحت در خشکی است و سطح آن با دریا صفر است.

جمعیت‌شناسی[ویرایش]

بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۰، ۱۶۰۴نفر، ۳۹۹ خانوار و ۳۴۶خانواده در این محله زندگی می‌کردند.[۵] تراکم جمعیت ۱۷۸۲۲ در مایل مربع (۸/۰۲۰ کیلومتر مربع) بود. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰، ۶ نفر، ۲خانوار و ۲خانواده در محله زندگی می‌کردند.[۶]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Florida Projects». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی.
  2. "Police now the usual suspects in New Orleans: Officers have been tied to killings, including serial slayings. Yet the department has helped slash the murder rate". 7 September 1995.
  3. "Housing project razed after decades of unrealized dreams". Arizona Daily Sun (به انگلیسی). Retrieved 2021-02-15.
  4. "US Board on Geographic Names". United States Geological Survey. 2007-10-25. Retrieved 2008-01-31.
  5. "Florida Development Neighborhood". Greater New Orleans Community Data Center. Archived from the original on 10 June 2012. Retrieved 5 January 2012.
  6. "Florida Development Neighborhood". Greater New Orleans Community Data Center. Archived from the original on 10 June 2012. Retrieved 5 January 2012.

پیوند به بیرون[ویرایش]