فروم (مجله مقدونیه)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فروم
Форум
نوعشرکت سهامی خاص
صنعتروزنامه‌نگاری
بنا نهاده۱۹۹۷
دفتر مرکزیاسکوپیه، مقدونیه باستان (الان مقدونیه شمالی)
افراد کلیدیبویان ندلکوفسکی (مدیر)
وبگاه

فروم (به انگلیسی: Forum (Macedonian magazine)) یکی از قدیمی‌ترین مجلات سیاسی هفتگی در مقدونیه شمالی است و از سال ۱۹۹۷ منتشر می‌شود.

تاریخچه[ویرایش]

در سال ۲۰۰۷، فروم به گروه سیووس پیوست. اگرچه فروم به عنوان یک مجله سیاسی شناخته می‌شود،[۱] اما همچنان حوزه‌های دیگری مانند اقتصاد، فرهنگ و زندگی بخش قابل توجهی از صفحات این مجله را پوشش می‌دهد. گزارش‌های جهان نیز به‌طور کامل توسط خبرنگاران در مسکو و واشینگتن و اهالی پرمشغله در کشورهای همسایه پوشش داده می‌شود. برای همگام شدن با روندهای جهانی، فروم دو رسانه جدید شامل پورتال و یک مجله ماهانه انگلیسی زبان بنام راهنمای زمان آزاد مقدونیه (فری تایم گاید مقدونیه) را اضافه کرد.

پورتال با همان کیفیت مطالب فروم و به لطف تازگی، دقت و اصالت، تعداد بازدیدهایش افزایش یافت. پورتال از استانداردهای جهانی و بالاترین روند پیروی می‌کند. فری تایم گاید مقدونیه نیز یک مجله ماهانه به زبان انگلیسی است که بر ثروت مقدونیه، زیبایی‌ها و سنت‌های مردم آن تمرکز دارد. هدف نهایی آن ارائه زیبایی‌های مقدونیه و نشان دادن نشاط روح مقدونیه و همچنین ارائه چیزی جدید و خارق‌العاده به هر خارجی در جمهوری مقدونیه است. فروم در سال ۲۰۱۱ وجود داشت.[۲]

منابع[ویرایش]

  1. «Media Discourse and the Yugoslav Conflicts: Representations of Self and Other».
  2. «forum.com.mk». www.forum.com.mk. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۳-۲۹.

پیوند به بیرون[ویرایش]