فرشته من (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فرشته من
کارگردانکیم فرنت
تهیه‌کننده
نویسنده
بازیگران
موسیقیگیب نوئل
فیلم‌برداراندرو کامیس
تدوین‌گرجک هاچینگز
شرکت‌های
تولید
توزیع‌کنندهلاینزگیت فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۴ اوت ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-08-۱۴) (MIFF)
  • ۳۰ اوت ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-08-۳۰) (آمریکا)
مدت زمان
۹۷ دقیقه[۱]
کشور
  • آمریکا
  • استرالیا
زبانانگلیسی
فروش گیشه$230,193[۲]

فرشته من (Angel of Mine) یک فیلم تریلر و درام محصول سال ۲۰۱۹ است. کیم فرنت کارگردان این اثر است و لوک دیویس و دیوید رگال نگارش فیلمنامه را به عهده داشتند. نومی راپاس، لوک ایوانز، ایوان استراهاوسکی و ریچارد راکسبرگ از ستارگان آن هستند و فیلم بازسازی فیلم فرانسوی نشان یک فرشته (۲۰۰۸) است.

فیلم در ۱۴ اوت ۲۰۱۹ برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم ملبورن به نمایش درآمد و در ۳۰ اوت ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت فیلمز منتشر شد.

داستان[ویرایش]

نوزاد لیزی (رزی) در آتش‌سوزی بیمارستان همراه با ۱۲ مادر و نوزاد دیگر می‌میرد. هفت سال می‌گذرد و لیزی سعی دارد غمش را کنار بگذارد و پسرش توماس را بزرگ کند که مشترکاً با همسر سابقش مایک حضانتش را بر عهده دارد. او در جشن تولد یکی از دوستان پسرش، دختر کوچولویی را می‌بیند و حس می‌کند همان رزی است. پس بخودش را به خانه والدین دخترک، کلر و برنارد علاقه‌مند نشان داده و با آن‌ها دوست می‌شود و می‌فهمد اسم دخترک لولاست.

لیزی کم‌کم پریشان می‌شود و مدام دنبال موقعیتی است تا با لولا تنها باشد. به همین دلیل کارش را ازدست می‌دهد و فراموش می‌کند به دنبال پسرش برود. شوهر سابقش، والدینش و درمانگرش با او رو در رو شده و مایک تهدیدش می‌کند. او می‌گوید مطمئن است رزی از آتش‌سوزی جان سالم بدر برده و همان لولاست.

لیزی تصمیم می‌گیرد دی ان ای لولا را گرفته و حرفش را ثابت کند. پس یواشکی وارد خانه کلر و برنارد می‌شود و برس لولا را برمی‌دارد. جلوی در کلر او را می‌بیند و درگیری ایجاد می‌شود. کلر اعتراف می‌کند که نوزاد خودش بخاطر استنشاق دود مرده و او لولا را نجات داده و به‌جای فرزند خودش جا زده‌است. بعد معلوم می‌شود که برنارد و و کودک حرف‌هایش را شنیده‌اند. لیزی همه چیز را به مایک می‌گوید و مایک عذرخواهی می‌کند.

کمی بعد لیزی با خانواده اش برای دیدن لولا آماده می‌شود. توماس می‌پرسد هرچند وقت یک بار می‌توانند دخترک را ببینند و مایک می‌گوید باید تا دادگاه کلر صبر کنند. برنارد لولا را می‌آورد تا با خانواده اصلیش دیدار کند.

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "Angel of Mine". Melbourne International Film Festival. Archived from the original on 29 January 2020. Retrieved July 22, 2019.
  2. "Angel of Mine (2019)". Box Office Mojo. IMDb. Retrieved 2020-02-26.