پرش به محتوا

شرکت ویستا وب

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
لوگوی شرکت ویستا

شرکت ویستا در زمینه طراحی سایت، سئو، دیجیتال برندینگ، فضای میزبانی و ثبت دامنه خدمات می دهند. شرکت ویستا با داشتن طراحان مجرب، در طراحی سایت های مختلفی، از جمله شخصی، شرکتی، فروشگاهی و… تخصص دارد.

داستان ویستا[ویرایش]

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و در سال  ۱۳۸۸ به صورت رسمی و تخصصی در زمینه ی طراحی و توسعه ی وب ادامه فعالیت داده است. این شرکت با ایجاد روش نوین دیجیتال برندینگ، خدمات منحصر به فردی را با هدف رشد بازار تجارت و کسب و کار ایران، در اختیار مشتریان قرار داده است. مشتریان با قرارداد با این شرکت، نه تنها موجب تضمین پروژه مشتری است، بلکه از پشتیبانی تخصصی و حرفه ای این شرکت هم بهره مند می شوند.

سابقه کاری[ویرایش]

شرکت ویستا با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه طراحی وب‌سایت هایی با طراحی و تجربه کاربری کاملا سفارشی، واکنش گرا و با روش‌نوین دیجیتال برندینگ و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری با هدف کمک به بهتر دیده شدن کسب و کارها و رشد بازار تجارت، وب‌سایت منحصر به فردی را برای مشتریان، طراحی و پیاده سازی می کند. تا کنون، این شرکت بیش از ۱۹۰۰ پروژه و همکاری موفق در زمینه طراحی و توسعه وب داشته است. با بیش از ۲۳۰ پشتیبانی دائم و فعال، بهترین خدمات پس از فروش رو برای مشتری های خودشون رقم میزنند.

شعب ویستا[ویرایش]

آدرس دفاتر مختلف شرکت ویستا در ادامه قید شده است.

دفتر مرکزی: تهران، جردن، بلوار مینا ( روبروی سفارت لهستان )، پلاک ۲۲، واحد ۱۰، شرکت ویستا وب

کارخانه تولید اطلاعات (تولید محتوا): شهرکرد، خیابان کاشانی، کوچه ۲۱، پلاک ۲۳، طبقه ۳، شرکت ویستا

دفتر عمان: مرکز بین‌المللی مسقط، خیابان 229 بین‌الفلاج، 79.80 p.o

نظر مشتریان[ویرایش]

مشتریان ویستا از خدمات ارائه شده رضایت دارند. رسول کوهپایه زاده، وکیل پایه یک دادگستری درباره خدمات این شرکت اینگونه می گوید: ‍«نیروهای جوان و متعهد هستند و از طراحی که برای سایتم شده بسیار راضی هستم.»

ابراهیم چهره پرداز، عضو رسمی کانون وکلای دادگستری نظر خود را درباره ویستا به این صورت بیان کرده اند: «از مجموعه خوب ویستا وب کمال تشکر را داشته و صمیمانه آرزوی موفقیت و کامیابی از درگاه الهی را مسئلت دارم.»