رده:مقاله‌های زبان با یادکرد از اتنولوگ ۲۴

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

هرگاه مقاله‌ای حاوی {{e24}} یا {{Ethnologue24}} باشد یا {{infobox language}} به‌کار رفته در آن حاوی |ref=e24 باشد، آن مقاله به‌طور خودکار به این رده افزوده می‌شود. این نسخه، نسخهٔ سال ۲۰۲۱ از اتنولوگ است.

ارجاعات قدیمی به‌طور کلی باید به‌روز شوند تا به یک نسخهٔ اخیر از اتنولوگ ارجاع دهند.

هرگاه مشکلی در داده‌های نسخهٔ بیست و چهارم وجود داشته‌باشد، ارجاعات به نسخه‌های قدیمی‌تر باید نگه‌داشته‌شوند. (ردهٔ مادر این صفحه را ببینید.) برای مثال، در یادکردهای بدون تاریخ، یا در جایی که یک نسخهٔ قدیمی‌تر تاریخ یا بازهٔ تخمینی منبع را نمایش می‌دهد و اطلاعات در نسخه‌های اخیر از دست رفته‌است، یا در جایی که یک منبع جدید در آخرین نسخهٔ اتنولوگ تنها به یک نسخهٔ قدیمی از اتنولوگ ارجاع می‌دهد، و خودمان باید به نسخه‌های قدیمی ارجاع دهیم، می‌توان این کار را انجام داد.

به‌دلیل حفظ سادگی در کدهای الگوی جعبهٔ اطلاعات زبان، تنها مقاله‌های توصیف‌شده در بالا در این رده ظاهر می‌شوند. مقاله‌هایی که از برچسب‌های اصلی ارجاع استفاده می‌کنند، که در مواردی نظیر ارجاع به یک صفحهٔ دیگر از اتنولوگ به غیر از صفحهٔ اختصاصی شناسهٔ ایزو در جعبهٔ اطلاعات کاربرد دارند، در این رده ظاهر نمی‌شوند و در عوض در رده:مقاله‌های زبان ایزو با ارجاع به منابعی به‌جز اتنولوگ رده‌بندی می‌شوند.

صفحه‌ها

۵ صفحۀ زیر در این رده هستند؛ این رده در کل ۵ صفحه دارد.