ترزا اسکانلان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ترزا اسکانلان
زادهٔ۶ فوریهٔ ۱۹۹۳ ‏(۳۱ سال)
کولتون، کالیفرنیا
ملیت ایالات متحده آمریکا
پیشهمدل

ترزا اسکانلان (به انگلیسی: Teresa Scanlan) (زاده ۶ فوریه ۱۹۹۳) مدل آمریکایی است.

او در سال ۲۰۱۱ دختر شایسته آمریکا شد.

زندگی نامه[ویرایش]

اسکانلان از نژاد کروات است. پدربزرگ و مادربزرگ مادری او ، فرانک و نیوز ژلیچ (جلیچ) ، از ایلوویک ، کرواسی به ایالات متحده مهاجرت کردند. اسكانلان تا سال اول دبیرستان در خانه تحصیل می كرد ، قبل از اینكه نیمی از سال اول را به صورت نیمه وقت در دبیرستان گرینگ بگذراند. او پس از گذراندن دو برابر کلاس در کل دبیرستان ، در بهار 2010 از دبیرستان اسکاتسبلوف زود فارغ التحصیل شد. ترزا به عنوان یک سلامکار برای کلاس اسکاتسبلوف در سال 2010 انتخاب شد. او در دبیرستان اسکاتسبلوف ، نقش اصلی شارپای ایوانز را در صحنه موسیقی موزیکال دیزنی بازی کرد. او همچنین در گروه کر ، گروه نمایشی و سخنرانی شرکت کرد. در سال 2012 ، وی به عنوان دانشجو در کالج پاتریک هنری ثبت نام کرد.

  • در اوقات فراغت ، اسكانلان از آواز ، بازیگری ، رقص ، نواختن پیانو و گیتار ، ساخت آهنگ ، پخت و پز ، شركت در فعالیت های كلیسای محلی خود و ساخت لباس از نوار چسب لذت می برد ، از دیگر سرگرمی های دیگر.

در سال 2018 ، اسکانلان اعلام کرد که در حالی که تحصیلات خود را در دانشکده حقوق UC Berkeley ادامه می دهد ، به عنوان درجه یک هواپیمایی به گارد ملی هوایی پیوسته است. وی به عنوان عضوی از گارد ملی هوایی وایومینگ در 153 اسکادر پشتیبانی نیرو خدمت می کند. اسکلان از کلاس آموزش مقدماتی جنگ خود در 10٪ برتر فارغ التحصیل شد.

زندگی خصوصی[ویرایش]

در تاریخ 6 سپتامبر 2015 ، اسکانلان پس از هشت ماه نامزدی با جان موکادلو ، فروشنده اتومبیل کانتیکت ، ازدواج کرد، موکادلو و اسکانلان به طور رسمی برای سازمان بورس تحصیلی میس کانتیکت در برنامه خانم آمریکا خدمت کردند. در سال 2016 ، اسکانلان و همسرش صاحب یک پسر شدند و بعداً در همان سال طلاق گرفتند.


منابع[ویرایش]

[۱]

پیوند به بیرون[ویرایش]

  1. «Teresa Scanlan».