بهترین چیز لعنتی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بهترین چیز لعنتی
آلبوم استودیویی از
انتشار۱۱ آوریل ۲۰۰۷ (۲۰۰۷-04-۱۱)
ضبطاوت ۲۰۰۶ – ژانویه ۲۰۰۷
ژانر
مدت۴۰:۳۸
ناشرآرسی‌ای
تهیه‌کننده
گاه‌نگاری آوریل لوین
زیر پوست من
(۲۰۰۴)
بهترین چیز لعنتی
(۲۰۰۷)
خدانگهدار لالایی
(۲۰۱۱)
تک‌آهنگ‌های بهترین چیز لعنتی
  1. «دوست‌دختر»
    تاریخ انتشار: ۲۷ فوریه ۲۰۰۷
  2. «وقتی تو رفتی»
    تاریخ انتشار: ۱۹ ژوئن ۲۰۰۷
  3. «داغ»
    تاریخ انتشار: ۲ اکتبر ۲۰۰۷
  4. «بهترین چیز لعنتی»
    تاریخ انتشار: ۲۱ ژوئن ۲۰۰۸

بهترین چیز لعنتی (انگلیسی: The Best Damn Thing) سومین آلبوم استودیویی خواننده-ترانه‌نویس کانادایی آوریل لوین است که در ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ عرضه شد. مطابق با آی‌اف‌پی‌آی، آلبوم بهترین چیز لعنتی چهارمین آلبوم پرفروش جهان در سال ۲۰۰۷ و همچنین پرفروش‌ترین آلبوم سونی بی‌ام‌جی بود.[۱] آلبوم در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۷ توسط آرآی‌ای‌ای گواهینامه پلاتین دریافت کرد و بیش از ۷ میلیون نسخه از آن تا مه ۲۰۱۰ به فروش رفته بود.[۲] نسخه صریح آلبوم، اولین آلبوم لوین بود که برچسپ مشورت والدین را گرفت و در نسخه‌های محدود و دیلاکس عرضه شد.

این آلبوم سومین آلبوم شماره یک متوالی لوین در جدول آلبوم‌های موسیقی بریتانیا و دومین کار او در بیلبورد ۲۰۰ به عنوان شماره ۱ بود که توانست در بسیاری از کشورهای دیگر نیز رتبه اول را بدست آورد. اولین تک‌آهنگ این آلبوم، «دوست دختر» توانست در بیش از ۱۲ کشور رتبه اول را به دست آورد و به عنوان برترین ترانه در بیلبورد ۱۰۰تای برتر اعلام شود.

پانویس[ویرایش]

  1. «پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال ۲۰۰۷ آی‌اف‌پی‌آی» (PDF). بایگانی‌شده از اصلی (PDF) در ۱۱ آوریل ۲۰۰۸. دریافت‌شده در ۱۶ اكتبر ۲۰۱۰. تاریخ وارد شده در |بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  2. «گواهینامه‌های طلا و پلاتین». دریافت‌شده در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۰.