پرش به محتوا

بحث رده:مشاهیر یهودی

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مشاهیر یعنی افراد شاخص! هرگاه خواستید رده های دیگر کشورها را تغییر دهید، آنگاه این را هم خواهید توانست، ولی اینکه قرار باشد که مشاهیر فلسطینی و آلمانی و انگلیسی و آمریکایی و عرب و ... بماند ولی مشاهیر یهودی به دلایلی که برخی بهتر میدانند حذف شود، نمونه بارز یهودی ستیزی خواهد بود. --سندباد ۰۳:۰۱، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)

بقیه هم عوض بشوند (می‌شوند)! Raamin ب ۰۳:۱۴، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
امیدوارم برای آنها هم چنین برچسبهایی که به این زدید را بزنید و اینگونه اصلاحات عجیب و غریب تنها به مشاهیر یهودی ختم نشود! :-) --سندباد ۰۳:۱۶، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
در ضمن یهودی‌ها با مشاهیر یهودی و آمریکایی‌ها با مشاهیر آمریکایی و اعراب با مشاهیر عرب اختلافی زمین تا آسمان دارد. یک آدمکش و تروریست هم میتواند عرب و یا آمریکایی باشد ولی جزو مشاهیر و افراد شهیر آن جامعه نیست! --سندباد ۰۳:۲۰، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه رده‌بندی/رده‌بندی اشخاص/بایگانی۳ برای رجوع. جناب سندباد هم ملاحظه می‌فرمایند که در ویکی انگلیسی برای مثال Category:Jews داریم؛ معادل دیگری هم برای مشاهیر یهودی آن‌جا هست؟ Raamin ب ۰۳:۲۱، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
ویکی‌پدیا جای دسته‌بندی آدم‌های خوب و بد نیست! Raamin ب ۰۳:۲۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
قربان حتما برادران اسلامی با این نظر که محمد و اهل بیتش در جایی قرار بگیرند که از پورن استارهای عرب و تروریستها تا رقاصه های عرب قرار بگیرند، راضی نخواهند بود. (همانگونه که من از چنین رده بندی برای یهودیان راضی نخواهم بود) اما از من گفتن بود. اما در ویکی عبری he:קטגוריה:יהודים זוכי פרס נובל رده مشاهیر یهودی وجود دارد. --سندباد ۰۳:۳۳، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
اولاً که در بحثتان نیش و کنایه را کنار بگذارید. ثانیاً باید از کاربران ویکی‌پدیای عبری هم خواست که چنین رده‌ی نادرستی را حذف کنند. --حسین ۰۳:۴۱، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
ملیت را که کاریش نمی‌شود کرد؛ پیامبر بیفتد بغل آدم‌کش دیگر می‌گوییم بدشانسی! ولی پورن‌استار مقید به امور مذهبی (مثلاً پورن‌استار کاتولیک) دیگر خیلی جالب می‌شود! :) Raamin ب ۰۳:۴۳، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
پورن استار عرب تا بخواید داریم! --سندباد ۰۳:۴۵، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
عرب یعنی چی؟ عرب یعنی اهل عربستان سعودی؟ Raamin ب ۰۳:۴۷، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
یهودی یعنی چه؟ یعنی اسرائیلی؟ --سندباد ۰۳:۴۹، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
یهودی یعنی یهودی (پیرو دین یهود؛ دینی که موسی آورد)!! حالا عرب یعنی چی؟ بازی با لغات است؟ Raamin ب ۰۳:۵۳، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
حال که زحمت یهودی را کشیدید، پس عرب را هم معنی بفرمائید که بیشتر مستفیض شویم :-) --سندباد ۰۳:۵۹، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
کسی که گفت عرب، خودش هم لطف میکنه و توضیح میده. Raamin ب ۰۴:۰۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)

پس با اجازه بزرگان :-) عرب یعنی عرب. (متعلق به قوم و نژاد عرب شامل تمامی افرادی که از خانواده ای عرب چه در کشورهای عربی و چه خارج از کشورهای عربی زاده شود). --سندباد ۰۴:۰۸، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)

وارد بحث‌های نژادی شدیم حالا! Raamin ب ۰۴:۱۱، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
مگر یهودیان از قوم بنی اسرائیل نیستند؟! --سندباد ۰۴:۱۸، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
واقعاً توضیح کاملی بود. عرب یعنی عرب! آیا این اطلاعات برای ویرایش ویکی‌پدیا کافی است؟! --حسین ۰۴:۲۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
کی خواست ویرایش کنه جناب؟! ایشان فرمودند یهودی یعنی یهودی ما هم عرض کردیم عرب یعنی عرب! --سندباد ۰۴:۲۹، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
من وقتی میگم یهودی، پیرو دین توی ذهنم هست؛ نه قوم بنی‌اسرائیل. اسرائیلی لامذهب نداریم؟ Raamin ب ۰۴:۲۴، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
الآن جریان اصلی تو یهودیت «آته ایسم» اه. می‌دونی که معنیش چیه؟ برای پیرو دین موسی باید «کلیمی» رو به کار ببری. یهودی یک قوم از اقوام بنی‌اسرائیله. --حسین ۰۴:۳۰، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
جدا؟!!!! --سندباد ۰۴:۳۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
واقعاً؟ Raamin ب ۰۴:۳۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
طبیعیه که یهودی آته ایست ممکنه باشه،‌ ولی این قضیه برای یک کلیمی یا یک مسلمان مطرح نیست. ---حسین ۰۴:۳۴، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
این را کلی عرض میکنم که تعبیر شخصی نشود، ما هر روز که به این دانشنامه میآییم به عمق علم و تحقیقات دانشمندان و محققان ایرانی بیشتر پی میبریم! --سندباد ۰۴:۳۵، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
و البته بهتر است که en:Jewish atheist را هم ببینید اگر مدارک و مطالب فارسی را قبول ندارید. طعنه‌ی کلیتان هم ... --حسین ۰۴:۳۸، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
یهودیت چیه پس؟ Raamin ب ۰۴:۳۶، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
پیروان موسی «کلیمی‌»اند. از این میان، یک قو‌م‌اند که پیرو او بوده‌اند و «بنی‌اسرائیل» نام دارند. از میان ۱۲ قوم بنی‌اسرائیل، یکی «یهود» است که ادعا دارد بقیه‌ی اقوام «گم» شده‌اند. --حسین ۰۴:۳۸، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
عیسی یا موسی؟ -عوض نکنید خاطره هست :)- اون‌وقت اسم ۱۱ قوم دیگه چیه؟ Raamin ب ۰۴:۴۳، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
موسی کلیم‌الله. سوتی از بی‌خوابی! بگذریم. مسأله این نبود! راستی بالاترش درست نوشتم. در ضمن، مسلمونا هم کلیمی‌اند، مگه نه این‌که باید به کتاب‌های مقدس قبل خودشون (البته تحریف نشده) ایمان داشته باشیم؟ :-) hاصلاً بحث رفت تو حاشیه. می‌خواستم بگم یهودیت با دین کلیمی فرق داره. مثل فرق اسلام با عربیت. --حسین ۰۴:۵۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
والّا این‌جایی که من هستم فقط همین اصطلاح Juden (همون Jews) به گوشم خورده. راستی، ‎Who is a Jew?‎ رو خوندید؟ Raamin ب ۰۵:۰۴، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
رامین شما یهودی هستید؟! --سندباد ۰۵:۰۵، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
چطور همچین سؤالی به ذهنتان رسید؟ :) Raamin ب ۰۵:۰۸، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)
اینگونه احساس کردم. ببخشید اگر سوال خصوصی بود.--سندباد ۰۵:۱۲، ۱۵ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)

آغاز یک گفتگو دربارهٔ رده:مشاهیر یهودی

آغاز گفتگو