بحث رده:سال‌ها

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رده:سال‌ها[ویرایش]

به نظر من باید این رده و رده سال‌های میلادی هردو به رده Years در ویکی‌پدیاهای دیگر پیوند داشته باشد. ولی مشکلی که پیش می‌آید این خواهد بود که از ویکی‌های دیگر به چه رده‌ای در ویکی فارسی پیوند داشته‌باشد. پس ناگزیریم که رده سال‌های هجری خورشیدی را در این رده داشته‌باشیم و دره سال‌هام(میلادی) را به رده سال‌ها در ویکی‌پدیای انگلیسی پیوند دهیم.بهتر است ک این رده همان دره:سال‌های خورشیدی باشد و برای سال‌های قمری و میلادی رده‌های جداگانه داشته باشیم. --سروش ☺گفت‌وگو ۱۰:۲۱, ۷ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

پیشنهاد سال‌های وابسته خورشیدی و قمری و میلادی[ویرایش]

در همه رده‌های سال خورشیدی، قمری، میلادی فلان، سال یا سال‌هایی که روزی با آن سال مشترک دارند را به عنوان رده مربوط بیاوریم و برای این‌کار از ربات‌داران کمک بگیریم. مثلا ویرایش‌هایی را که در رده رده:۱۳۸۴ کرده‌ام ببینید. --سروش ☺گفت‌وگو ۱۰:۲۱, ۷ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

بنده تازه این محیط را دیدم. کار شما عالیست، چرا انجام نمی‌شود؟ لطفا شما بیشتر پیگیر شوید. Ghods ۱۰:۰۹، ۱۶ مه ۲۰۰۷ (UTC)
چشم. من که موافقم ولی تا همنظری حاصل نشود(نوعی همنظری که برای همه اثبات‌شدنی باشد.) که نمی‌شود و ملت می‌زنند به سرمان همچنین نیازمند یک الگوریتم خوب برای سال‌های ۱ تا ۱۳۸۶ است که... در این باره ناهم‌نظری‌هایی هم هست و مثل این که برای همه سال‌ها به حقیقت شدنی نیست و تنها باید بگوییم که سال‌هایی که شاید مرتبط باشند و یا این کار را تنها برای ۲۰۰-۳۰۰ سال اخیر انجام دهیم. دوستان هم باید نظر دهند من این صفحه را پیشتر در بخض بحث‌های داغ برای رده‌ها گذاشته‌بودم که ... . درباره این مساله در وپ:تار هم کمی سخن رفته‌است.--سروش ☺گپ ۱۰:۵۸، ۱۶ مه ۲۰۰۷ (UTC)