بحث الگو:ویکی‌گفتاورد

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

با تغییر این پیام اگر الگو را مثلاً برای مقالهٔ محمود احمدی‌نژاد بکار ببریم، متن می‌شود «ویکی‌گفتآورد، مجموعه‌ای از نقل‌قول‌ها در ارتباط با: محمود احمدی‌نژاد». این جمله هم ناقض است و فعل ندارد و هم «در ارتباط» چندان معنی‌ای ندارد زیرا جملاتی که احمدی‌نژاد گفته شده در ارتباط با او محسوب نمی‌شود. این پیام جالب نیست. --شروین افشار 19:35, ۲۹ ژانویه ۲۰۰۶ (UTC)

با درود خودم نیز متوجه کمبود معنایی این پیغام شدم که موقت بود باز تغییری دادم ببینید این یکی چگونه است؟ پاینده باشید.سجاد 21:01, ۲۹ ژانویه ۲۰۰۶ (UTC)
بدلیل اینکه فکر می‌کنم الگوی پیامی کارش پیام‌رساندن است همانطور که از اسمش پیداست، بهترین کار این بود که جمله‌ٔ صحیحی را نشان دهد از نظر دستورزبان. ویرایش شما در اصل ترجمهٔ پیام الگوی انگلیسی بود که با دستور زبان خودشان سازگار است ولی با دستور زبان ما سازگاری ندارد و نتیجه جملهٔ زشتی می‌شود. به هر حال، ویرایش را بررسی کنید. ببینید مقبول است یا خیر؟
قبلاً الگو:ویکی‌واژه را با همین ترتیب ساخته بودم، حالا هم علاوه بر این الگو، الگو:ویکی‌انبار را هم ویرایش کردم. الگو:ویکی‌نبشته هم نیازی به تغییر نداشت. ممنون از توجه شما. --شروین افشار 22:28, ۲۹ ژانویه ۲۰۰۶ (UTC)
سپاس از توجه‌تان، به نظرم حالا قدری بهتر شده باشد. خسته نباشید.سجاد 09:37, ۳۰ ژانویه ۲۰۰۶ (UTC)

پیشنهاد[ویرایش]

@Darafsh: پیشنهاد ویرایش محتوای متن این جعبه را دارم. --ސ ޚ ލ ٰ ا (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۰۲:۵۰ (UTC)[پاسخ]