باشگاه فوتبال شرکت خلخال دشت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
شرکت خلخال دشت
نام کاملباشگاه فوتبال شرکت خلخال دشت
نام ورزشگاهتختی خلخال
گنجایش۲۰،۰۰۰
مالکاحمد شفقت
مدیرعاملعباس شفقت
مربیمحمدرضا اصغری
لیگلیگ دسته دوم

باشگاه فوتبال شرکت خلخال دشت یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در شهر خلخال واقع شده‌است. این تیم اکنون در رقابت‌های لیگ دسته دو حضور دارد.[۱][۲][۳][۴][۵]

نتایج[ویرایش]

فصل لیگ رتبه جام حذفی توضیحات
۱۲–۲۰۱۱ دسته ۳ - - -
۱۳–۲۰۱۲ دسته 2 - - امتیاز تیم نبرد شهرکرد را دریافت نموده

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «تساوی خلخال دشت اردبیل برابر استیل آذین کرمان». پرتال خبری تحلیلی اردبیل نیوز. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۳. دریافت‌شده در 2013/10/23. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازدید= را بررسی کنید (کمک)
  2. «تیم فوتبال خلخال دشت با استقلال جنوب تهران مساوی کرد». www.salamardabil.com. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۳. دریافت‌شده در 2013/05/21. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازدید= را بررسی کنید (کمک)
  3. «تیم فوتبال خلخال دشت یکی از افتخارات استان اردبیل است». خبرگزاری برنا. دریافت‌شده در 2013/05/21. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازدید= را بررسی کنید (کمک)[پیوند مرده]
  4. «باشگاه فرهنگی ورزشی خلخال دشت به عنوان نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی غیردولتی خلخال آغاز به کارکرد». http://www.khalkhalim.com. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۰ آوریل ۲۰۱۲. دریافت‌شده در 2013/05/21. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازدید= را بررسی کنید (کمک); پیوند خارجی در |ناشر= وجود دارد (کمک)
  5. «جدول گروه اول و دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور». پرتال خبری تحلیلی اردبیل نیوز. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۳ آوریل ۲۰۱۴. دریافت‌شده در 2013/10/23. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازدید= را بررسی کنید (کمک)