اچیسون ویلیج، ریچموند (کالیفرنیا)

مختصات: ۳۷°۵۶′۰۱″ شمالی ۱۲۲°۲۲′۱۸″ غربی / ۳۷٫۹۳۳۶۱°شمالی ۱۲۲٫۳۷۱۶۷°غربی / 37.93361; -122.37167
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
اچیسون ویلیج، ریچموند (کالیفرنیا)
اچیسون ویلیج، ریچموند (کالیفرنیا) در کالیفرنیا واقع شده
اچیسون ویلیج، ریچموند (کالیفرنیا)
اچیسون ویلیج، ریچموند (کالیفرنیا) در ایالات متحده آمریکا واقع شده
اچیسون ویلیج، ریچموند (کالیفرنیا)
موقعیتتقریباً با خیابان دبلیو مک‌دونالد، خیابان دبلیو اوهایو، خیابان فرست و بلوار گارارد محدود می‌شود. ریچموند، کالیفرنیا
مختصات۳۷°۵۶′۰۱″ شمالی ۱۲۲°۲۲′۱۸″ غربی / ۳۷٫۹۳۳۶۱°شمالی ۱۲۲٫۳۷۱۶۷°غربی / 37.93361; -122.37167
مشاحت۳۰٫۲ جریب فرنگی (۱۲٫۲ هکتار)
معمارجان کارل وارنک؛ اندرو تی هاس
سبک معمارینیمه قرن بیستم
ش. منبع ثبت ملی03000473
افزوده‌شده به
فهرست ملی
۳۰ مه ۲۰۰۳

اچیسون ویلیج (به انگلیسی: Atchison Village) یک محله و بافت تاریخی در ایالات متحده آمریکا است که در ریچموند، کالیفرنیا واقع شده‌است. این محله در ابتدا برای اسکان کارگران مدافع کارخانه کشتی‌سازی کایسر ساخته شد. اچیسون ویلیج در ارتفاع ۱۳ فوتی (۴ متری) قرار دارد. این پروژه که توسط اداره مسکن ریچموند در سال ۱۹۴۱ به عنوان اولین پروژه مسکن دفاع عمومی ریچموند ساخته شد، یکی از تنها پروژه‌هایی است که توسط قانون تسهیلات اجتماعی سال ۱۹۴۰ (قانون لانهام) تأمین مالی شد و از معدود پروژه‌هایی است که پس از جنگ ویران گردید.[۱] این یکی از ۲۰ پروژه مسکن دولتی است که قبل و در طول جنگ جهانی دوم در ریچموند ساخته شده‌است. دهکده (بدون پارک) توسط دولت به مبلغ ۱٬۵۱۲٬۰۰٫۰۰ دلار به ساکنانش در ۲۸ فوریه ۱۹۵۷ فروخته شد (تکثیر سندسی‌سی‌سی ثبت‌شده، لیبر ۲۹۳۹ صفحه ۳۳۹) مسکن متقابل تا به امروز تحت مالکیت متقابل اچیسون ویلیج، شرکت هومز باقی مانده‌است.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Page & Turnbull (2009). Atchison Village Mini-Historic Structure Report & Preservation Plan (Report). Retrieved March 9, 2023.

پیوند به بیرون[ویرایش]