الگو:اعطای انتقال‌دهنده پیشرفته

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اعطای دسترسی انتقال‌دهندهٔ پیشرفته[ویرایش]

درود. ضمن عرض تبریک، بر پایهٔ درخواست شما، دسترسی انتقال‌دهندهٔ پیشرفته به شما اعطا شد. با استفاده از این دسترسی قادر خواهید بود صفحه‌ها را بدون برجای گذاشتن تغییرمسیر به عنوان دیگری منتقل کنید. لطفاً هنگام استفاده از این قابلیت، به نکته‌های زیر دقت کنید:

  • از آنجا که این دسترسی عموماً به کاربران مورد اعتماد اعطا می‌شود، لطفاً ویکی‌پدیا:امنیت حساب کاربری را مطالعه کنید و از امنیت حساب کاربری و قوی بودن گذرواژهٔ خود اطمینان حاصل کنید.
  • در هنگام انتقال و در جعبه مربوطه حتما دلیل انتقال صفحات را ذکر کنید.
  • صفحه‌های رده را به‌صورت دستی منتقل نکنید و برای انتقال رده‌ها به‌همراه صفحه‌هایی که در آن‌ها قرار گرفته‌اند، در ویکی‌پدیا:درخواست انتقال رده درخواست دهید تا این کار توسط ربات انجام شود.
  • در صورت انتقال یک صفحه بدون برجای گذاشتن تغییرمسیر، حتماً پیوندها به آن صفحه را نیز بررسی و به‌روز کنید تا انتقال شما باعث ایجاد پیوند قرمز در صفحه‌های دیگر نشود. برای یافتن پیوندها به یک صفحه، روی گزینهٔ «پیوندها به این صفحه» در نوار کناری کلیک کنید، یا در ویژه:پیوند به این صفحه نام صفحه را وارد کنید و روی دکمهٔ «برو» کلیک کنید.
  • اگر دارای دسترسی‌های مدیریتی هستید، در رابط انتقال صفحه گزینهٔ «انتقال زیرصفحه‌ها (تا ۱۰۰ عدد)» را با احتیاط فعال کنید. فعال بودن این گزینه در زمان انتقال، به‌خصوص در زمان انتقال الگوها ممکن است خرابی‌های گسترده‌ای به‌بار آورد که اصلاح آن‌ها بسیار زمان‌بر خواهد بود.

سربلند باشید.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

این الگو برای درج اعلان اعطای دسترسی انتقال‌دهندهٔ پیشرفته در بحث کاربران کاربرد دارد.

استفاده[ویرایش]

این الگو را می‌توان با استفاده از ابزار اعلان به کاربران (زبانهٔ «دسترسی») به صفحهٔ بحث کاربران افزود. برای افزودن دستی آن به یک صفحهٔ بحث، عبارت {{جا:اعطای انتقال‌دهنده پیشرفته}} ~~~~ را در انتهای صفحه قرار دهید و تغییرات را ذخیره کنید.