اسلش‌فیلم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
/فیلم
گونه وبگاه
وبلاگ فیلم
در دسترس به زبانانگلیسی
مالکاستاتیک مدیا
بنیانگذار(ان)پیتر شیرتا
وبگاه
تجاری؟بله
راه‌اندازی۲۳ اوت ۲۰۰۵؛ ۱۸ سال پیش (۲۰۰۵-23}})
وضعیت کنونیفعال

/فیلم که اسلش‌فیلم نیز نوشته می‌شود، وبلاگی است که اخبار فیلم، نقدها، مصاحبه‌ها و تریلرها را پوشش می‌دهد. در اوت ۲۰۰۵ توسط پیتر اسکیرتا تاسیس شد.

پادکست‌ها[ویرایش]

شش پادکست در سایت اجرا شده است. /فیلم‌کست به میزبانی دیوید چن، دویندرا هاردوار و جف کاناتا به صورت هفتگی پخش می‌شود و بر بحث درباره فیلمی که اخیراً منتشر شده است، به همراه اخبار جاری فیلم و سایر موضوعات سرگرمی مرتبط تمرکز دارد (آدام کویگلی به همراه چن و هاردوار مجری برنامه بود. از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳). در جولای ۲۰۲۱، نمایش از سایت مستقل شد و به فیلم‌کست تغییر نام داد. [۱] فایل‌های توبولوفسکی که توسط چن میزبانی می‌شود، استیون توبولوسکی بازیگر شخصیت را نشان می‌دهد که در مورد حرفه، زندگی و موضوعات دیگر صحبت می‌کند. بازیگران موجه که چن نیز مجری آن بود، فصل ۳ سریال تلویزیونی موجه را دنبال کرد. عوامل پادشاهان یک پادکست است که توسط چن و جوانا رابینسون از سایت ونتی‌فر میزبانی می‌شود و در آن هر قسمت از بازی تاج و تخت را مورد بحث و تحلیل قرار می‌دهند. کسی که درب را می‌زند پادکست دیگر چن و رابینسون است که در آن هر قسمت از بریکینگ بد را تشریح می کنند. /فیلم‌دیلی میزبان پیتر اسکیرتا و گروهی از نویسندگان فیلم است که در آن درباره اخبار روز سینما بحث می‌کنند.

منابع[ویرایش]

  1. Chen, David (July 13, 2021). "The Slashfilmcast Is Now The Filmcast – Here's What You Need To Know". /Film. Archived from the original on September 6, 2022. Retrieved September 10, 2021.