پیش‌نویس:معاملات سوئینگ

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

معاملات سوئینگ (Swing Trading) به سبک معاملاتی میان‌مدت اشاره دارد که توسط معامله‌گرانی استفاده می‌شود که سعی دارند از نوسانات قیمت سود ببرند.

این سبک معاملاتی مستلزم صبر است زیرا در آن معاملات تا چندین روز ممکن است باز باشند. سویینگ تریدینگ در میان دو سبک محبوب معاملاتی دیگر قرار می‌گیرد: ترید روزانه (Day Trading) و پوزیشن تریدینگ (Position Trading)[۱]

سویینگ تریدرها یک روند احتمالی را شناسایی می‌کنند و سپس و سپس معاملات خود را برای مدتی (حداقل دو روز تا چند هفته) باز نگه می‌دارند.

این سبک از معاملات برای کسانی که نمی‌توانند در طول روز نمودارهای قیمتی را بررسی کنند اما می‌توانند هر شب چند ساعت را به تجزیه و تحلیل بازار اختصاص دهند، ایده‌آل است.

سویینگ تریدینگ برای کسانی که شغل تمام وقت دارند یا محصل هستند و می‌توانند زمانی را برای به‌روز کردن اطلاعات خود در مورد اقتصاد جهانی بگذارند،‌ مناسب‌تر است.

در سویینگ تریدینگ از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال برای تعیین بالا یا پایین رفتن قیمت یک جفت ارز در آینده نزدیک استفاده می‌شود.

یک سویینگ تریدر تلاش می‌کند تا نوسان‌ها را در یک روند میان‌مدت شناسایی کند و تنها زمانی وارد شود که به‌نظر می‌رسد احتمال موفقیت زیاد باشد.

  1. «آموزش انتخاب سبک معاملاتی | اسکلپر، سویینگ تریدر، پوزیشن تریدر، دی تریدر | ایران بروکر». ۲۰۲۳-۰۱-۰۵. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۳-۰۵.