پرش به محتوا

پیش‌نویس:اپلیکیشن بازم بازی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

یکی از برترین بازی های ایرانی در سال ۱۳۹۷ که نامزد برترین بازی در هشتمین جشنواره بازی های رایانه ای ایران هم بوده است.

بازم بازی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های تخته ای در ایران دانست.

این بازی در اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط خود تیم بازم بازی ساخته شد و در تیر ماه همان سال در گوگل پلی بارگزاری شد.

در بهمن ماه ۱۳۹۶ ، پلتفرم کافه بازار، برنامه بازم بازی را در دسته پر دانلود ترین های ماه قرار داد و تا پایان سال ۱۳۹۶ این بازی به ۱۵۰۰۰ بارگیری رسید.

در ادامه موفقیت های بازم بازی ، می‌توان به سلیقه چینش بازی ها در آن پرداخت. چرا که ۵ تا از ماندگار ترین و خاطره انگیز ترین بازی های دهه ۶۰ و ۷۰ در آن قرار گرفته است.

۱_نقطه‌بازی

۲_حرفچین

۳_بتل شیپ

۴_مینروب(minsweeper)

۵_اتللو

از جمله بازی های اپلیکیشن هستند.

در زمستان ۱۳۹۹ پلتفرم کافه بازار تعداد بارگیری های بازم بازی را بیش از ۵۰۰ هزار نشان داد.

در تابستان ۱۴۰۰ و با ادامه روند افزایش قیمت دلار ، این اپلیکیشن، قیمت سکه و VIP خود را بیش از ۵۰ درصد افزایش داد تا بسیاری از کاربران به این دلیل ، پروفایل های اعتراضی برای سازنده و تیم بازم بازی بگذارند و آنها را تهدید به بازگرداندن قیمت ها کنند.اما تهدید های کاربران فایده ای نداشت. بسیاری از آنان بازی را برای همیشه ترک کردند و برخی دیگر، از بازیکنان خواستند تا به این دلیل ، به هیچ وجه از فروشگاه بازم بازی سکه و VIP خریداری نکنند.

در ادامه، این فشار ها روی تیم سازنده تاثیری نداشت تا در مهر ۱۴۰۱ و در پی خیزش انقلابی تیم سازنده برای بازیکنان پیامی را مبنی بر تسلیت برای مردم ایران فرستاد و در ادامه از بازیکنان بازم بازی حمایت کرد.

بعد از فوت مهسا امینی بسیاری از بازیکنان عکس او را بر روی اکانت های شخصی خود قرار دادند ، اما بازی با فرستادن اخطاری برای افراد، به آنها هشداری جدی مبنی بر ادامه ندادن رفتار خود و هشدار جهت اخراج شدن از بازی می‌دهد.