پرش به محتوا

پیش‌نویس:آکادمی سینمایی قرمز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


آکادمی سینمایی قرمز:

آکادمی سینمایی قرمز به مدیریت فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۸ با شماره ثبت ملی ۱۲۰۱۲ به منظور تعلیم و تربیت علاقه مندان به سینما تاسیس گردید و سپس به تایید جشنواره کن فرانسه به عنوان یک مجموعه فعال آموزش فیلمسازی رسید.

در آکادمی قرمز با هدف اعتلای فرهنگ و هنر ایران و رشد خلاقیت کلاس هایی در همه بخش های مهم سینمایی اعم از کارگردانی ، نویسندگی و بازیگری زیر نظر هنرمندان به نام سینمای ایران مانند: کیانوش عیاری ، رضا میرکریمی ، حمید نعمت اله ، بهرام دهقان و ... برگذار می‌شود.

این مجموعه به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی به دنبال جذب و تربیت علاقه مندان به سینما و تاتر است تا ضمن معرفی آن ها به جامعه هنری بتوانند حضور موفقی در جشنواره هایی مانند جشنواره فیلم کوتاه تهران ، جشنواره فیلم فجر و دیگر جشنواره های معتبر جهانی داشته باشند از همین رو علاوه بر برگذاری کلاس های آموزشی جشنواره ای تحت عنوان جشنواره قرمز ترتیب داده است تا هنرمندان جوان و جویای نام با شرکت در این جشنواره بتوانند توسط بزرگان سینمای ایران داوری شوند و مسیر درستی را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنند.

استدیو قرمز:

استدیو قرمز مجموعه ای است که جهت ساخت فیلم کوتاه حرفه ای و تولید تیزرهای تبلیغاتی در همه مراحل پیش تولید ، تولید و پس تولید فعالیت دارد.