پرونده:Welsh labour.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Welsh_labour.png(۱۹۰ × ۴۹ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۷ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

تصویر از wikipedia:en کپی شده‌است.توضیحات اصلی ان این بود::

Summary[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ حزب کارگر (ولز).
توضیحات

این نشان‌واره متعلق به متعلق به برای حزب کارگر (ولز).

منبع

نشان‌واره را می‌توان از .

مقاله

حزب کارگر (ولز)

میزان استفاده

کل نشان‌واره استفاده شده‌است تا معنا منتقل شود و از هرگونه خدشه‌دار کردن یا ارائهٔ نادرست از تصویر مورد نظر جلوگیری شود.

کیفیت پایین؟
کاربرد

از این تصویر در جعبهٔ اطلاعات بالای مقاله استفاده می‌شود حزب کارگر (ولز)، که یک موضوع مورد نیاز عموم است. اهمیت نشان‌واره در این است که به خواننده کمک می‌کند سازمان را شناسایی کند، و خوانندگان را مطمئن سازد که به مقالهٔ مورد نظرشان در زمینهٔ نقد و بیان دیدگاه دربارهٔ آن سازمان دست یافته‌اند، و نیز نمانام مورد نظر سازمان را آنچنان که در پیام نمانام آمده معرفی کند به گونه‌ای که واژه‌ها به تنهایی نمی‌توانند انجام دهند.

محتوای آزاد جایگزین؟

از آن‌جایی که این یک نشان‌وارهٔ ناآزاد است می‌توان تقریباً با اطمینان گفت که جایگزین آزادی برای آن وجود ندارد. هر جایگزینی که اثر اشتقاقی نباشد نمی‌تواند معنای مورد نظر را منتقل کند و تصویر را خدشه‌دار یا نادرست جلوه خواهد داد یا نمی‌تواند برای مقصودش در شناسایی و نقد به کار رود.

Licensing[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۴ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۲۱:۳۹تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۴ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۲۱:۳۹۱۹۰ در ۴۹ (۷ کیلوبایت)Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)تصویر از wikipedia:en کپی شده‌است.توضیحات اصلی ان این بود:: == Summary == {{Non-free use rationale logo| Article = Welsh Labour | Use = Infobox <!-- ADDITIONAL INFORMATION --> | Used for...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده