پرونده:Roi-et-loiseau-pochette-avant.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Roi-et-loiseau-pochette-avant.jpg(۲۶۷ × ۳۷۳ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۲ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد جلد فیلم غیر آزاد برای مقالهٔ The King and the Mockingbird.
توضیحات

این جلد فیلم The King and the Mockingbird است. حق تکثیر این جلد فیلم متعلق است به ناشر آن یا گرافیست(ها)یی که آن را ایجاد کرده‌اند.
جلد The King and the Mockingbird

منبع

ویکی‌پدیای انگلیسی

مقاله

The King and the Mockingbird

میزان استفاده

در جعبه

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

کاربرد برای این منظور، در رقابت با اهداف اثر اصلی به ویژه از جهت ارائهٔ طرح‌های گرافیکی توسط هنرمند نخواهد بود و مخل بازاریابی این اثر نخواهد شد.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک جلد فیلم، این تصویر قابل جایگزینی با اثر آزاد نیست؛ هر تصویر دیگری که این اثر را معرفی کند هم دارای حق تکثیر خواهد بود و آثار آزادی که متعلق به بسته‌بندی اصلی اثر نباشند، برای شناسایی یا تفسیر اثر کافی نخواهند بود. ندارد

اطلاعات بیشتر

استفاده از این جلد فیلم به شکلی که در بالا توضیح داده شد، در تطابق با سیاست محتوای غیر آزاد و قانون استفاده منصفانه ایالات متحده است.

اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۰تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۰۲۶۷ در ۳۷۳ (۲۲ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۲۴فاقد بندانگشتی۲۷۰ در ۳۷۶ (۴۹ کیلوبایت)Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)تصویر از wikipedia:en کپی شده‌است که توضیحات اصلیش این بود: == Summary == Poster of Le Roi et l'oiseau, found at http://www.dvdzap.ca/location-dvd/3323d0/roi-et-loiseau-pochette.html ==Rationale of fair use for Le Roi et l'oiseau== *This is the movie poster for the movie in question. *Its use here is entirely encyclopedic in nature. *This does not in any way limit the ability of the copyright owners to market or sell their product. == Licensing == {{Non-free poster}} [[Category:Fair u...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: