ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Radioisotope thermoelectric generator plutonium pellet.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


پلوتونیم-۲۳۸[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴ ساعت ۱۸:۰۴:۵۳ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - یک قطعه از پلوتونیم-۲۳۸ که به دلیل تولید انرژی داخلی، همواره به صورت درخشنده است.پلوتونیم-۲۳۸ یکی از ایزوتوپ‌های پرتوزای عنصر پلوتونیم با نیمه عمر ۸۷٫۷ سال است.
دلیل
علمی و خاص (البته شاید تفکیک پذیری بالایی نداشته باشد ولی به این نکته توجه شود که تعداد تصاویر موجود از این ماده پر انرژی ،خطرناک و بسیار گران قیمت شاید به تعداد انگشتان دست هم نباشد.)
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده است
آکتینیدها، پلوتونیم-۲۳۸، مولد گرما-الکتریکی ایزوتوپی
رده نگاره برگزیده
پدیدآورنده(ها)
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
  • موافق به عنوان نامزد کننده --قلی زادگان (بحث) ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۱۸:۰۴ (UTC)[پاسخ]
  • مخالف - هرچند که موضوع غیرتکراری و دارای اهمیت دانشنامه‌ای بالایی هست، اما با این حال، مطمئنا این تصویر به علت داشتن کیفیت نازل و اندازه پایین، به هیچ وجه نمی‌توته یک نگاره برگزیده باشه و حتی معیارهای حداقلی مثل اندازه ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ رو هم نداره. من مطمئنم که امکان تهیه کردن تصاویر بهتر وجود داره و ما می‌تونیم یک نگاره برگزیده عالی از این سوژه داشته باشیم. به نظر من، اینطوری که نمی‌شه برای هر موردی که به نظرمون جالب اومد معیارهای اصلی رو نادیده بگیریم. گران‌قیمت بودن، خطرناک بودن، و کمیاب بودن به این معنی نیست که امکان تهیه مجدد تصویر از این سوژه وجود نداره، بنابراین، به نظر من بند مربوط به استثناها در این مورد صدق نمی‌کنه. -- bkouhi (بحث) ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)[پاسخ]

برگزیده نشد


جمع‌بندی سریع، فاقد معیارهای نگاره برگزیده Kasir بحث ‏۱۸ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۱۶:۴۰ (UTC)
[پاسخ]