ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Aerial view of the Pentagon during rescue operations post-September 11 attack.JPEG

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


پرواز شماره ۷۷ امریکن ایرلاینز[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴ ساعت ۱۰:۵۷:۵۴ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - خسارت وارده بر اثر برخورد هواپیمای پرواز شماره ۷۷ امریکن ایرلاینز به ساختمان پنتاگون در نتیجه حملات ۱۱ سپتامبر.
این پرواز یکی از چهار هواپیماربایی آن روز بود. این خرابی که ناشی از کوباندن هواپیما به ساختمان بود، ۱۸۹ کشته داشت که از این تعداد ۶۴ نفر همه سرنشینان هواپیما بودند. در سال ۲۰۰۲ میلادی خرابی حاصله بازسازی شد.
دلیل
دانشنامه ای، برگزیده انگلیسی و کیفیت عالی
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده است
پرواز شماره ۷۷ امریکن ایرلاینز
رده نگاره برگزیده
پدیدآورنده(ها)
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
سلام آقا مقداد، و اما بعد! شاید این عکس پس از جمع آوری لاشه‌های هواپیما گرفته شده باشد. اصلا" این تصویر می‌خواهد خسارت وارده حرکت تروریستی بر روی یکی از مهمترین ساختمان‌های کشور آمریکا را نشان بدهد، تمرکز موضوع خسارت وارد شده و تاریخی بودن و کیفیت عکس است نه پرواز بویینگ و وجود لاشه هواپیما. البته اگر پیش از جمع آوری لاشه هواپیما عکس گرفته می‌شد، ارزش بیشتری داشت. به عبارت دیگر این عکس با چندین نوشتار در ارتباط است که مهمترین آن پرواز شماره ۷۷ امریکن ایرلاینز می‌باشد. البته ناگفته نماند در سمت چپ عکس پشت افراد سفید پوش توده‌ای از آهن آلات قراضه دیده می‌شود که به ظن من باقی مانده لاشه هواپیما است که البته اگر گیر سه پیچ رای مخالف نمی‌داد کنجکاو نمی‌شدم و نمی‌فهمیدم! باید عرض کنم ۲ معیار بسیار بسیار مهم هستند که اگر عکس فاقد آنها باشد مشمول برگزیدگی نمی‌شود، اساس یک عکس منتخب برای دایرةالمعارف، دانشنامه‌ای بودن آن است و بعد شرط دوم کیفیت فنی. بدرود ماهان Inbox ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۱۲:۴۳ (UTC)[پاسخ]

برگزیده شد

پرونده:Aerial view of the Pentagon during rescue operations post-September 11 attack.JPEG
Kasir بحث ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۱۰:۲۵ (UTC)
[پاسخ]