پرش به محتوا

هیت می هارد اند سافت: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بروزرسانی
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
جز واگردانی خودکار خرابکاری بر پایه امتیاز خرابکاری. واگردانی اشتباه ربات را همراه با پیوند تفاوت در کاربر:Dexbot/گزارش اشتباه اعلام کنید. همچنین توصیه میشود حساب کاربری بسازید.
برچسب‌ها: واگردانی برگردانده‌شده
خط ۱۸: خط ۱۸:
| misc =
| misc =
}}
}}
'''''هیت می هارد اند سافت''''' ({{lang-en|Hit Me Hard and Soft}}) سومین آلبوم استودیویی خوانندهٔ آمریکایی [[بیلی آیلیش]] است که در ۱۷ مهٔ ۲۰۲۴ منتشر شد. آیلیش خبر انتشار این آلبوم را در ۸ آوریل اعلام کرد و پروژه را بر روی بیلبوردها در مکان‌های مختلف به نمایش گذاشت. او بعداً خبر از برگزاری یک تور جهانی داد.
'''''هیت می هارد اند سافت''''' ({{lang-en|Hit Me Hard and Soft}}) سومین آلبوم استودیویی رو به انتشار خوانندهٔ آمریکایی [[بیلی آیلیش]] است که قرار است در ۱۷ مهٔ ۲۰۲۴ منتشر شود. آیلیش خبر انتشار این آلبوم را در ۸ آوریل اعلام کرد و پروژه را بر روی بیلبوردها در مکان‌های مختلف به نمایش گذاشت. او بعداً خبر از برگزاری یک تور جهانی داد.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۷ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۱۸

هیت می هارد اند سافت
آلبوم استودیویی از
انتشار۱۷ مه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-05-۱۷)
مدت۴۳:۴۵
ناشر
تهیه‌کنندهفینیس اوکانل
گاه‌نگاری بیلی آیلیش
ترانه‌های گیتار
(۲۰۲۲)
هیت می هارد اند سافت
(۲۰۲۴)

هیت می هارد اند سافت (انگلیسی: Hit Me Hard and Soft) سومین آلبوم استودیویی رو به انتشار خوانندهٔ آمریکایی بیلی آیلیش است که قرار است در ۱۷ مهٔ ۲۰۲۴ منتشر شود. آیلیش خبر انتشار این آلبوم را در ۸ آوریل اعلام کرد و پروژه را بر روی بیلبوردها در مکان‌های مختلف به نمایش گذاشت. او بعداً خبر از برگزاری یک تور جهانی داد.

منابع