بحث کاربر:Shiasun: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Editor7798 در مبحث درود
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات: بایگانی‌کردن 1 بحث (قدیمی‌تر از ۳۰ روز) در بحث کاربر:Shiasun/بایگانی ۲
←‏درود: بخش جدید
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۳۵: خط ۳۵:


هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. <small style="border:1px solid #444;background:black"> [[کاربر:Editor7798|<strong style="background:black;color:#ffd700">Editor7798</strong>]] [[بحث کاربر:Editor7798|<span style="color:#ffd700;background:black">&nbsp;بحث&nbsp;</span>]] </small> ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۲ (UTC)
هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. <small style="border:1px solid #444;background:black"> [[کاربر:Editor7798|<strong style="background:black;color:#ffd700">Editor7798</strong>]] [[بحث کاربر:Editor7798|<span style="color:#ffd700;background:black">&nbsp;بحث&nbsp;</span>]] </small> ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۲ (UTC)

== درود ==

جناب shiasun، درود. بنده شما را کاربر مفیدی در دانشنامه می‌دانم و اگر مقالات شما را نامزد نبح کردم، به جهت خصومت شخصی نیست و نخواهد بود؛ این را از صمیم قلب می‌گویم که نهایت شرافت را در این مکان مجازی به جا می‌آورم؛ در مورد وپ:قخگ هم منظور زاپاس‌بازی نیست؛ بلکه نوعی گلایه از تعصب و شائبه باندبازی است که می‌تواند به شدت برای ویکی مخرب باشد؛ کما اینکه در [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/ذبیح‌الله خدائیان|این نبح]] با شما در مورد سرشناسی موافق بودم؛ چرا که من به مطلب گفته شده توجه دارم و نه گوینده. فکر می‌کنم این اولین برخورد ما بود اما دوست ندارم که دیدمان نسبت به یکدیگر و نظراتمان همواره مقابله و ستیزه‌جویانه باشد؛ البته شکایت شما در تام را کم لطفی می‌دانم و می‌توانستید در صفحه بحثم موضوع را جویا شوید لکن این‌که بر خلاف برخی، از دایره انصاف خارج نشدید، برایم ارزشمند است؛ من [[وپ:شلاق|شلاق را می‌اندازم]] و امیدوارم در آینده همکاری خوبی در گسترش ویکی داشته باشیم. با درود و احترام <small style="border:1px solid #444;background:black"> [[کاربر:Editor7798|<strong style="background:black;color:#ffd700">Editor7798</strong>]] [[بحث کاربر:Editor7798|<span style="color:#ffd700;background:black">&nbsp;بحث&nbsp;</span>]] </small> ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۶ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۶


پیشنهاد حذف آیات الاحکام

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ آیات الاحکام پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/آیات الاحکام ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Editor7798  بحث  ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف قانون اصلاح موادی از قانون مدنی (مصوب ۱۳۶۱)

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ قانون اصلاح موادی از قانون مدنی (مصوب ۱۳۶۱) پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/قانون اصلاح موادی از قانون مدنی (مصوب ۱۳۶۱) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Editor7798  بحث  ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۳۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف حیازت مباحات

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ حیازت مباحات پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/حیازت مباحات ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Editor7798  بحث  ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۲ (UTC)پاسخ

درود

جناب shiasun، درود. بنده شما را کاربر مفیدی در دانشنامه می‌دانم و اگر مقالات شما را نامزد نبح کردم، به جهت خصومت شخصی نیست و نخواهد بود؛ این را از صمیم قلب می‌گویم که نهایت شرافت را در این مکان مجازی به جا می‌آورم؛ در مورد وپ:قخگ هم منظور زاپاس‌بازی نیست؛ بلکه نوعی گلایه از تعصب و شائبه باندبازی است که می‌تواند به شدت برای ویکی مخرب باشد؛ کما اینکه در این نبح با شما در مورد سرشناسی موافق بودم؛ چرا که من به مطلب گفته شده توجه دارم و نه گوینده. فکر می‌کنم این اولین برخورد ما بود اما دوست ندارم که دیدمان نسبت به یکدیگر و نظراتمان همواره مقابله و ستیزه‌جویانه باشد؛ البته شکایت شما در تام را کم لطفی می‌دانم و می‌توانستید در صفحه بحثم موضوع را جویا شوید لکن این‌که بر خلاف برخی، از دایره انصاف خارج نشدید، برایم ارزشمند است؛ من شلاق را می‌اندازم و امیدوارم در آینده همکاری خوبی در گسترش ویکی داشته باشیم. با درود و احترام Editor7798  بحث  ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۶ (UTC)پاسخ