هر کی راکت داشته باشه می‌تونه سفر کنه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هر کی راکت داشته باشه می‌تونه سفر کنه
پوستر اکران سینمایی
کارگرداندیوید لوول ریچ
تهیه‌کنندههری ای. روم
نویسندهرافائل هِیز
بازیگرانمو هاوارد
لری فاین
جو دریتا
آنا لیزا
رابرت کولبرت
راویدان لموند
موسیقیمیشا باکالینیکوف
فیلم‌بردارری کوری
تدوین‌گردنی بی. لاندرس
توزیع‌کنندهکلمبیا پیکچرز کرپوریشن
تاریخ‌های انتشار
  • ۱ اوت ۱۹۵۹ (۱۹۵۹-08-۰۱) (ایالات متحده)
مدت زمان
۷۶:۱۴[۱]
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی

هر کی راکت داشته باشه می‌تونه سفر کنه (به انگلیسی: Have Rocket, Will Travel) یک فیلم کمدی علمی تخیلی آمریکایی با بازی سه کله‌پوک است که در سال ۱۹۵۹ منتشر شد. در این زمان، این سه نفر متشکل از مو هوارد، لری فاین، و «سومین کله‌پوک» جدید جو دریتا (به نام «جو فرفری») بودند. این فیلم بلند که به وسیله کلمبیا پیکچرز منتشر شد، در اواخر دهه ۱۹۵۰ تولید شد. بازیگران مکمل این فیلم آنا لیزا و رابرت کولبرت بودند.

پیرنگ[ویرایش]

کله‌پوک‌ها سرایدارانی هستند که در یک مرکز فضایی کار می‌کنند و به‌طور تصادفی به زهره می‌روند. آن‌ها با یک تکشاخ سخنگو، یک رتیل غول‌پیکر آتش‌نفس و یک کامپیوتر فضایی مواجه می‌شوند که تمام زندگی روی این سیاره را نابود کرده‌است و سه ربات شیطانی همانند سه کله‌پوک فیلم می‌سازد. وقتی سه کله‌پوک پیروزمندانه به خانه بازمی‌گردند، با استقبالی گسترده مواجه می‌شوند. یک مهمانی به افتخار آنها تبدیل به یک مبارزه و بزن بزن حسابی میان همه می‌شود که با ورود ربات‌های شیطانی پیچیده‌تر می‌شود. قهرمانان ما و دوست اسب شاخدارشان موفق به فرار شدند.

منابع[ویرایش]

  1. Solomon, Jon (2002). The Complete Three Stooges: The Official Filmography and Three Stooges Companion. Comedy III Productions, Inc. p. 524. ISBN 0-9711868-0-4.