نشریه روان پرستاری

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
نشریه روان پرستاری
Iranian Journal of Psychiatric Nursing
 
کوته‌نوشت (سازمان بین‌المللی استانداردسازی)IJPN
رشتهروان پرستاری
زبانانگلیسی
سردبیرمسعود فلاحی خشکناب
مشخصات ناشر
ناشرانجمن علمی پرستاری ایران (ایران)
تاریخچهٔ انتشار۱۳۹۱/۱۱/۱۶ -تاکنون
بسامدفصلنامه
شاپا۱۷۳۵-۹۰۷۴
پیوندها

نشریه روان پرستاری (به انگلیسی: Iranian Journal of Psychiatric Nursing (IJPN)) نام یک مجله علمی پژوهشی روان پرستاری و به صاحب امتیازی انجمن علمی پرستاری ایران است.

این نشریه که با هدف چاپ تازهای تحقیقی در حوزه روان پرستاری، در اختیار گذاشتن مطالب و یافته‌های تحقیقی برای اساتید، دانشجویان و همکاران روان پرستار و سایر حرف مرتبط، توسعه و گسترش روان پرستاری مبتنی بر شواهد، ارتقای خدمات روان پرستاری در بالین، ارتقای آموزش روان پرستاری، ارتقای مدیریت روان پرستاری، ارتقای خدمات پرستاری توانبخشی روانی، توسعه و گسترش روابط تیمی و عملکرد بین بخشی در اعضای تیم روانی، روان پرستاری در حوزه‌های فوق تخصصی روان پرستاری: (سالمندی، کودکان ونوجوانان، قانونی، اخلاق، حقوق و..) فعالیت می‌نماید.

این مجله از سال ۱۳۹۱ پایه‌گزاری شده و مقالات منتشر شده در آن در زمینهٔ پژوهش‌ها و گسترش حرفه‌ای و کارکرد بالینی و آکادمیک روان پرستاری است. این نشریه در یکصدو یکمین جلسه کمسیون نشریات علوم پزشکی کشور، رتبه علمی پژوهشی خود را دریافت کرد.[۱]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «نشریه روان پرستاری رتبه علمی پژوهشی گرفت». انجمن علمی پرستاری ایران. ۲۹ / ۰۳ / ۱۳۹۲. بایگانی‌شده از اصلی در ۶ سپتامبر ۲۰۱۳. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)