ماریا دانشمند

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ماریا دانشمند
نام تولدماریا امانی باکلز[۱]
زاده۲۷ اکتبر ۱۹۹۷ ‏(۲۶ سال)
آتلانتا، جورجیا، U.S.[۲]
ژانر
پیشه(ها)
  • Singer
  • songwriter
سال‌های فعالیت۲۰۱۸– تاکنون
ناشر(ان)
شریک(ـان) زندگیYoung Thug (2021-)
وبگاه

ماریا امانی باکلز (متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۹۷)، معروف به ماریا دانشمند، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او اولین آلبوم استودیویی خود را در ۲۳ اوت ۲۰۱۹ منتشر کرد.

ماریا امانی باکلز در ۲۷ اکتبر ۱۹۹۷ در آتلانتا، جورجیا به دنیا آمد. او یک سال زودتر از دبیرستان Southwest DeKalb فارغ‌التحصیل شد و به امید اینکه یک متخصص بیهوشی شود به کالج در دانشگاه سنت جان در شهر نیویورک رفت، اما بعداً برای دنبال کردن موسیقی درس را رها کرد.

در سال ۲۰۲۱، شایعات مربوط به رابطه عاشقانه بین ماریا و یانگ تاگ بالا گرفت، با این حال، تا زمان زندانی شدن Thug هیچ چیز تأیید نشد، پس از آن ماریا در جلسات دادگاه دیده شد و در برنامه‌های خود درخواست "Free Thugger" را داد.[۴][۵]

منابع[ویرایش]

  1. https://www.ascap.com/repertory#/ace/writer/398255512/BUCKLES%20MARIAH%20AMANI [bare URL]
  2. https://cdn.smehost.net/rcarecordscom-usrcaprod/wp-content/uploads/2019/08/Mariah-the-Scientist-Bio.pdf [نشانی وب عریان]
  3. "Beatsource: Music streaming service for DJS who play everything".
  4. Marie, Erika (August 1, 2022). "Mariah The Scientist Shows Off Young Thug's Romantic Gesture From Jail". HotNewHipHop. Retrieved April 15, 2023.
  5. Meyer, Evelyn (March 12, 2023). "Mariah The Scientist Tweets About Her Longing For Young Thug". HotNewHipHop. Retrieved April 15, 2023.