فصلنامه اصول بهداشت روانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فصلنامه اصول بهداشت روانی  
کوته‌نوشت (سازمان بین‌المللی استانداردسازی)JFMH
رشتهروان پزشکی
زبانفارسی
سردبیردکتر محمدرضا فیاضی بردبار مدیر اجرایی: دکتر علی طلائی
مشخصات ناشر
ناشرمرکز تحقیقات روان پزشکی وعلوم رفتاری، دانشگاه علوم پزشکی مشهد[۱] (ایران)
تاریخچهٔ انتشار۱۳۸۶/۰۲/۰۹-اکنون
بسامددو ماهنامه
دسترسی آزادبله
طبقه‌بندی
شاپا۱۰۲۸-۶۹۱۸ (چاپی)
[۲] ۱۶۸۴-۴۳۰۰'"`UNIQ--ref-۰۰۰۰۰۰۰۱-QINU`"' (الکترونیکی)
پیوندها

فصلنامه اصول بهداشت روانی نام یک مجله علمی پژوهشی در حوزه بهداشت روانی و به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات روان پزشکی وعلوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.[۳][۴][۵] این نشریه با هدف انتشار الکترونیک مقالات تحقیقی در حیطه‌های مختلف بهداشت روانی از جمله روان پزشکی، بهداشت روانی، روان‌شناسی و حوزه‌های مربوط به آن‌ها فعالیت می‌نماید. این مجله از سال ۱۳۸۶ پایه‌گذاری شده و مقالات منتشر شده در آن در زمینهٔ پژوهش‌ها و گسترش حرفه‌ای بهداشت روانی است.[۶]

این مجله به صورت فصلنامه منتشر می‌گردد و دارای رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور می‌باشد؛ و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، پایگاه مجلات تخصصی نور، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، مگ‌ایران، EMRO, Index Copernicus, Iran Medex نمایه می‌شود.[۷]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «فصلنامه اصول بهداشت روانی». دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶. دریافت‌شده در ۲۷ اوت ۲۰۱۶.
  2. «فصلنامه اصول بهداشت روانی». سامانه دانش گستر برکت. دریافت‌شده در ۲۶ اوت ۲۰۱۶.
  3. «اصول بهداشت روانی». پایگاه مجلات تخصصی نور. بایگانی‌شده از اصلی در ۳۰ اكتبر ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۲۶ اوت ۲۰۱۶. تاریخ وارد شده در |archive-date= را بررسی کنید (کمک)
  4. «فصلنامه اصول بهداشت روانی». موسسه فرهنگی، هنری راسخون. دریافت‌شده در ۲۶ اوت ۲۰۱۶.
  5. «فصلنامه اصول بهداشت روانی». بانک اطلاعات نشريات کشور. دریافت‌شده در ۲۶ اوت ۲۰۱۶.
  6. «راهنمای نویسندگان مجله علمی پژوهشی اصول بهداشت روانی». دانشگاه علوم پزشکی مشهد. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۹ فوریه ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۲۶ اوت ۲۰۱۶.
  7. «شناسنامه مجله علمی پژوهشی اصول بهداشت روانی». دانشگاه علوم پزشکی مشهد. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۶. دریافت‌شده در ۲۶ اوت ۲۰۱۶.

پیوند به بیرون[ویرایش]