زنده رود (برنامه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
زنده رود
زنده رود ۹۹
ژانراجتماعی
مسایل روز
گفتگومحور
سرگرمی
کارگردانعلی رضا امین منش (۱۴۰۰)
مجری[۱]
راویمهران امامیه
کشور سازندهایران
زبان اصلیفارسی
تولید
تهیه‌کنندهٔ اجراییمحمد علی طالقانی
مدت۱۵۰ دقیقه
پخش
شبکهٔ اصلیشبکه استانی اصفهان

زنده رود یک برنامه تلویزیونی ایرانی در ژانر گفتگومحور فرهنگی-اجتماعی با اجرای ریحانه مرادی و حمید مرادی و نیما کرمی[۱]است که روزهای جمعه از شبکه استانی اصفهان و شبکه شما به‌طور زنده پخش می‌شود.[۲][۳][۴][۵][۶]

میزبانان[ویرایش]

رضا رشیدپور، بهمن هاشمی، نیما کرمی[۱]، ریحانه مرادی احسان کرمی، محمد سلوکی، جواد یحیوی، جواد مولانیا، امیرحسین مدرس، ایرج نوذری، محمود شهریاری، پیمان طالبی، عبدالرضا امیراحمدی،علی یگانه، رضا رفیع، نیما رئیسی،حمید مرادی

فصل ها/ قسمت‌ها[ویرایش]

فصل ۱ اسفند ۱۳۸۳[۷]

بخش‌های برنامه[ویرایش]

زنده رود از بخشهای مختلف تشکیل شده‌است، بخش ابتدایی برنامه با توجه به موضوع انتخاب شده، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه انجام می‌شود در قسمت بعدی به معرفی افراد نخبه علمی، فرهنگی، ورزشی و هنرمندان برتر استان اصفهان در زمینه صنایع و هنرهای دستی پرداخته می‌شود. در قسمت بعد به معرفی هنرمندان مطرح کشور پرداخته می‌شود. در طول برنامه گزارش‌های متنوعی از نقاط دیدنی آداب و رسوم و فرهنگهای مختلف تهیه شده و پخش می‌گردد.

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ «نیما کرمی همین الان؛ زنده رود!». آخرین خبر).
  2. «صدا و سیمای مرکز اصفهان، زنده رود». بایگانی‌شده از اصلی در ۳۰ اكتبر ۲۰۲۰. دریافت‌شده در ۲۷ آوریل ۲۰۱۸. تاریخ وارد شده در |archive-date= را بررسی کنید (کمک)
  3. «همراهی مردم نصف جهان با برنامه زنده رود شبکه اصفهان». بایگانی‌شده از اصلی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰. دریافت‌شده در ۲۷ آوریل ۲۰۱۸.
  4. حضور پرسنل شرکت اتوبوسرانی در برنامه زنده رود[پیوند مرده]
  5. «بررسی تعطیلی برنامه زنده‌رود؛نبود مجری بومی یا سخنان ملیکا شریفی‌نیا». بایگانی‌شده از اصلی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۴. دریافت‌شده در ۲۷ آوریل ۲۰۱۸.
  6. «قدردانی از برنامه سازان و عوامل تولید برنامه تلویزیونی زنده رود». بایگانی‌شده از اصلی در ۲ سپتامبر ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۷ آوریل ۲۰۱۸.
  7. «پرداخت به حافظه تاریخی مردم اصفهان در فصل جدید برنامه «زنده‌رود»». خبرآنلاین. ۲۰۱۹-۰۸-۰۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۳-۰۴.

پیوند به بیرون[ویرایش]