در جستجوی زمینه مشترک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

در جستجوی زمینه مشترک (به انگلیسی: Search for Common Ground) نام انجمنی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۲ تأسیس گشت[۱] و هدف از آن گسترش گفتگوی بین تمدن‌ها بوده.

روابط با ایران[ویرایش]

این سازمان آمریکایی، در حیطه روابط فرهنگی ایران و آمریکا نیز فعال بوده، و از سال ۱۹۹۶ به بعد[۲] سعی در ترتیب دادن بازدیدهای متقابل دانشمندان و ورزشکاران و هنرمندان ایران و آمریکا، و گسترش روابط فرهنگی ایران و آمریکا داشت.[۳] برخی روابط در دوران محمد خاتمی که این مؤسسه در برگزاری یا تسهیل آن شرکت داشت عبارتند از:

منابع[ویرایش]

  1. Conflict resolution, prevention, and transformation: Search for Common Ground
  2. ۲٫۰ ۲٫۱ «نسخه آرشیو شده» (PDF). بایگانی‌شده از اصلی (PDF) در ۱۱ ژوئن ۲۰۰۷. دریافت‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۰۸.
  3. «Conflict resolution, prevention, and transformation: Search for Common Ground». بایگانی‌شده از اصلی در ۱۶ ژوئن ۲۰۰۸. دریافت‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۰۸.
  4. «Building Bridges Between the United State and Iran». بایگانی‌شده از اصلی در ۱۴ مه ۲۰۰۸. دریافت‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۰۸.
  5. «Common Ground between the US and Iran - Wrestling a Route to Peace». بایگانی‌شده از اصلی در ۳ ژوئیه ۲۰۰۷. دریافت‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۰۸.
  6. The search for common ground: developing emergency...[Acad Emerg Med. 2007] - PubMed Result
  7. «Iranians and Americans Believe Islam and West Can Find Common Ground - World Public Opinion». بایگانی‌شده از اصلی در ۵ آوریل ۲۰۰۸. دریافت‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۰۸.