خدمه (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خدمه
پوستر اکران
کارگردانراجش ای کریشنان
بازیگرانتابو
کارینا کاپور خان
کریتی سانون
توزیع‌کنندهپن مارودار انترتینمنت
تاریخ‌های انتشار
۲۹ مارس ۲۰۲۴
مدت زمان
۱۱۸ دقیقه[۱]
کشورهند
زبانهندی
هزینهٔ فیلم۷۵ کرور روپیه[۲]
فروش گیشه۱۱۲٫۹۱ کرور روپیه

خدمه' (به انگلیسی: crew) یک فیلم هندی در ژانر کمدی دزدی به زبان هندی است که در سال ۲۰۲۴ اکران گردید، کارگردانی فیلم را راجش ای کریشنان بر عهده داشت و بازیگرات اصلی تابو، کارینا کاپور خان و کریتی سانون هستند که نقش مهماندار هواپیما را بازی می کنند، در کنار آنها دیلجیت دوسانجه و کاپیل شارما نقش مکمل را بازی کرده اند. تهیه کنندگی فیلم را اکتا کاپور، ریا کاپور، آنیل کاپور ، و دیگویجی پروهیت بر عهده داشتند.

فیلمبرداری اصلی از ماه مارس ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ انجام شد. این فیلم در ۲۹ مارس ۲۰۲۴ اکران شد و نظرهای مثبتی را به دنبال داشت که تا اکنون در سراسر جهان بیش از ۱۱۲ کرور روپیه (۱۴ میلیون دلار آمریکا ) فروش داشته است و در حال حاضر رتبه چهارم پرفروش ترین فیلم هندی در سال ۲۰۲۴ را کسب کرده است. [۳] [۴]

منابع[ویرایش]

  1. "Crew (12A)". British Board of Film Classification. 23 March 2024. Retrieved 23 March 2024.
  2. "Box Office Trends: Crew emerges a success story; Tabu, Kareena, Kriti film holds well on Monday". Pinkvilla. 31 March 2024. Retrieved 31 March 2024.
  3. "Bollywood Top Grossers Worldwide 2024". Bollywood Hungama. Retrieved 8 April 2024.
  4. "Crew makers bring buy-one-get-one-free offer as Tabu, Kareena Kapoor Khan and Kriti Sanon starrer earns Rs 82.56 cr worldwide". Bollywood Hungama. 5 April 2024.

پیوند به بیرون[ویرایش]