حق‌حساب‌گیر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
حق‌حساب‌گیر
کارگرداندیوید آیر
تهیه‌کنندهکریس لانگ
دیوید آیر
تایلر تامسون
نویسندهدیوید آیر
بازیگران
شرکت
تولید
کراس کریک پیکچرز
آی‌وود استودیوز
توزیع‌کنندهآرال‌جی‌ای فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۷-۳۰) (واینلند درایو-این)
  • ۷ اوت ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۸-۰۷) (ایالات متحده)
مدت زمان
۹۵ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۳۰ میلیون دلار
فروش گیشه۱٬۳ میلیون دلار

حق‌حساب‌گیر (به انگلیسی: The Tax Collector) فیلمی در ژانر اکشن مهیج به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی دیوید آیر و محصول سال ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا است. بابی سوتو، سینتیا کارمونا، جرج لوپز و شایا لباف در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. حق‌حساب‌گیر از سوی آرال‌جی‌ای فیلمز منتشر شده‌است.

داستان[ویرایش]

دیوید و کریپر دو حق‌حساب‌گیر خشن‌اند که برای یک رئیس به نام ویزارد کار می‌کنند. روزی یکی از صاحبان کسب و کار از پرداخت باج به آنها خودداری می‌کند و می‌گوید از این پس باجش را به فردی به نام کونخو پرداخت خواهد کرد. کونخو به دیوید پیشنهاد می‌کند که به باند او بپیوندد و از جایگاه بزرگتری برخوردار شود، ولی دیوید قبول نمی‌کند. اندکی بعد باندی که دیوید در آن خدمت می‌کند تصمیم به مبارزه با کونخو می‌گیرد، ولی کونخو همهٔ آن‌ها را تارومار می‌کند، کریپر را با شکنجه می‌کشد، زن دیوید را هم به قتل می‌رساند و دو فرزند او را به گروگان می‌گیرد. دیوید هم برای گرفتن انتقام و نجات فرزندانش دست به دامان یک گروه خلافکار سیاهپوست می‌شود.

منابع[ویرایش]

Wikipedia contributors, "The Tax Collector," Wikipedia, The Free Encyclopedia, https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=The_Tax_Collector&oldid=972409202 (accessed August 12, 2020).

پیوند به بیرون[ویرایش]