برگزیده (فیلم ۲۰۱۰)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
برگزیده
کارگردانراب اشنایدر
تهیه‌کنندهجو کیو. برتز
بون کالینز
اسکات دولزال
کریس لو
جان اشنایدر
راب اشنایدر
نویسندهبون کالینز
راب اشنایدر
بازیگرانراب اشنایدر
موسیقیجف رونا
فیلم‌بردارکیس ون اوستروم
تدوین‌گرریچارد هالزی
تاریخ‌های انتشار
  • ۳ سپتامبر ۲۰۱۰ (۲۰۱۰-09-۰۳)
مدت زمان
۱۰۱ دقیقه
کشورآمریکا
زبانانگلیسی

برگزیده (به انگلیسی: The Chosen One) یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی و بازی راب اشنایدر در نقش یک فروشنده ماشین است که با کمک شمن‌های بومی کلمبیایی با بحران میانسالی مواجه است.[۱] همچنین استیو بوشمی،[۲] هالند تیلور و پیتر ریجرت در این فیلم بازی می‌کنند. داستان در مورد مردی هست که به خود ایمان می‌آورد و فکر می‌کند که او برگزیده شده‌است تا بشریت را از نابودی نجات دهد و …

داستان[ویرایش]

یک فروشنده اتومبیل افسرده (راب اشنایدر) بارها توسط یک همکار از نمایندگی نیسان، یک مترجم زن زیبا (کارولینا گومز)، سه شمن بومی آمریکایی از مردم آرهواکو از کوه‌های کلمبیا در اقدام به خودکشی آنها را متوقف می‌کند،[۳] او سرانجام پس از اینکه بقیه دنیا به او ایمان آوردند، به خود ایمان پیدا می‌کند. تنها موجود روی زمین که می‌تواند با اعتماد بشریت را از نابودی خود نجات دهد.

انتشار[ویرایش]

اکران فیلم سه سال به تعویق افتاد. این ممکن است به دلیل عدم اطمینان در مورد نحوه بازاریابی فیلم باشد، زیرا این فیلم که عمدتاً دراماتیک است به‌طور نادرست به عنوان یک کمدی ساده به بازار عرضه شد.[۴][۵] این فیلم در نهایت کامل و منتشر شد.[۶]

منابع[ویرایش]

  1. Bartlett, Jean (Dec 16, 2010). "Rob Schneider's Thought-Provoking Film 'The Chosen One' Asks for and Provides a Little Faith". San Jose Mercury News.
  2. "Rob Schneider". Beat Magazine. Archived from the original on 1 May 2012. Retrieved 11 July 2012.
  3. Leo, Vince. "The Chosen One". Qwipster. Retrieved 11 July 2012.
  4. Orndorf, Brian. "DVD Review - The Chosen One". BrianOrndorf.com. Retrieved November 12, 2010.
  5. Armstead, Christopher. "The Chosen One". Film Critics United. Retrieved 11 July 2012.
  6. Block, Alex Ben (March 6, 2013). "Film Investors' Lawsuit Against Rob Schneider Moves to L.A. Superior Court". The Hollywood Reporter. Retrieved October 5, 2013.

پیوند به بیرون[ویرایش]